• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярське приладдя 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

3 840.80 UAH без ПДВ
Номер: 8838baf070324b7790c41ce69a977b2c
Внутрішній номер закупівлі: 18338751
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-06-011702-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СПОРТИВНОЇ МЕДИЦИНИ ТА ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Куценко Анастасія 00000000 sportme@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 3 840.80 UAH без ПДВ
Додаткова ознака: Українська Визвольна Війна

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Клей ПВА (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 3 штуки
Період постачання 06.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
ПКО А5(Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 495 штуки
Період постачання 06.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Калькулятор 777 (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 1 штуки
Період постачання 06.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Папір А4 80 г 500 арк (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 9 пачка
Період постачання 06.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка 10000 км (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 2 штуки
Період постачання 06.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 2 штуки
Період постачання 06.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Брилок для ключа (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 10 штуки
Період постачання 06.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Гумка канцелярська (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 1 штуки
Період постачання 06.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Клей олівець 36 гр (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 24 штуки
Період постачання 06.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Стержень синій (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 20 штуки
Період постачання 06.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Файл А4 40 мк (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 5 штуки
Період постачання 06.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Касова книга с/к А5 (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 2 штуки
Період постачання 06.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Біндер 19 мм (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 12 штуки
Період постачання 06.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Каліч Інна Миколаївна
Ціна пропозиції 3 840.80 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.07.2023 16:22
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: b9c23cc01ec948b0bd570151702494f7
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-06-011702-a-a1
Постачальник: ФОП Каліч Інна Миколаївна
Номер договору: 77
Сума договору: 3 840.80 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Клей ПВА (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету): 49.00000 UAH без ПДВ
ПКО А5(Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету): 0.20000 UAH без ПДВ
Калькулятор 777 (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету): 675.00000 UAH без ПДВ
Папір А4 80 г 500 арк (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету): 170.00000 UAH без ПДВ
Ручка 10000 км (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету): 27.00000 UAH без ПДВ
Ручка (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету): 22.00000 UAH без ПДВ
Брилок для ключа (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету): 9.00000 UAH без ПДВ
Гумка канцелярська (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету): 14.00000 UAH без ПДВ
Клей олівець 36 гр (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету): 17.00000 UAH без ПДВ
Стержень синій (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету): 2.00000 UAH без ПДВ
Файл А4 40 мк (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету): 115.00000 UAH без ПДВ
Касова книга с/к А5 (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету): 74.00000 UAH без ПДВ
Біндер 19 мм (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету): 1.40000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.07.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 06.07.2023 16:22
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s