• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Канцелярські товари ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне : Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий; Скріпки металеві 25-33мм, трикутні, нікельовані, 100шт.; Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,5мм; Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм; Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.; Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 75х75мм, 100шт.; Клей-олівець, PVP, 25-35г; Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці; Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі

Канцелярські товари ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне :Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий; Скріпки металеві 25-33мм, трикутні, нікельовані, 100шт.; 903153-30190000-666091-40996564; 903150-30190000-666091-40996564; Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.; Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 75х75мм, 100шт.; Клей-олівець, PVP, 25-35г; Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці; Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі-100шт. Здійснити доставку Товару з документами, що стосуються Товару, протягом 14 днів з дати підписання Договору. Датою доставки Товару вважається день підписання видаткової накладної та надходження Товару до Замовника. Розрахунки за Договором проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний банківський рахунок Продавця (Постачальника) за доставлений Товар впродовж 10 (десяти) робочих днів з дня прийняття Товару Замовником, та підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок зобов’язується здійснити поставку Товару. Постачальникам прошу врахувати - Ручка кулькова FLAIR (743BK), чорнила сині- 10шт, Ручка кулькова Piano- чорнила чорні -30 шт.

Завершена

21 800.00 UAH з ПДВ
Номер: b7f9ae0396ac418b82ef1c314f6bde45
Внутрішній номер закупівлі: 18311518
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-04-009932-a   
Замовник: Виконавчий комітет Козятинської міської ради
Контактна особа: Ольга Гнатюк +380973124105 olga1982_rk_su@ukr.net https://komr.gov.ua/vikonavchiy-komitet-miskoyi-radi
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 21 800.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 04.07.2023 15:35 - 07.07.2023 14:41
Період кваліфікації: 07.07.2023 14:45 - 10.07.2023 15:23

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання до 01.08.2023
Місце постачання 22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24 На карті
Скріпки металеві 25-33мм, трикутні, нікельовані, 100шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 01.08.2023
Місце постачання 22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24 На карті
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,5мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штуки
Період постачання до 01.08.2023
Місце постачання 22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24 На карті
Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 01.08.2023
Місце постачання 22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24 На карті
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 01.08.2023
Місце постачання 22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24 На карті
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 75х75мм, 100шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 пачка
Період постачання до 01.08.2023
Місце постачання 22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24 На карті
Клей-олівець, PVP, 25-35г
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 01.08.2023
Місце постачання 22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24 На карті
Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штуки
Період постачання до 01.08.2023
Місце постачання 22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24 На карті
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1000 штуки
Період постачання до 01.08.2023
Місце постачання 22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Початкова пропозиція 18 746.88 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
18 746.88 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.07.2023 15:23
Відповіді на вимоги 39
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 19 106.72 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 106.72 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 39
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 19 164.96 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 164.96 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 39
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"
Початкова пропозиція 20 380.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
20 380.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 39
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: bb5e33da87ff4dc3bba204c424a7a7f9
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-04-009932-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Номер договору: 165
Сума договору: 18 746.88 UAH з ПДВ
Сума договору: 15 622.40 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий: 168.00000 UAH з ПДВ
Скріпки металеві 25-33мм, трикутні, нікельовані, 100шт.: 7.86000 UAH з ПДВ
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,5мм: 7.26000 UAH з ПДВ
Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм: 17.40000 UAH з ПДВ
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.: 9.54000 UAH з ПДВ
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 75х75мм, 100шт.: 14.04000 UAH з ПДВ
Клей-олівець, PVP, 25-35г: 23.70000 UAH з ПДВ
Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці: 11.16000 UAH з ПДВ
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі: 0.78000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 13.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 13.07.2023 08:37
Статус:
Виконаний
pdf
договір 165.pdf
p7s
sign.p7s