• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

18 555.36 UAH з ПДВ
Номер: fa50c8f1b8af4c249e978225d2b0b40b
Внутрішній номер закупівлі: 18291785
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-03-001535-a   
Замовник: Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради
Контактна особа: Словесник Юлія 380679630929 yulyaslovesnik@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 18 555.36 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (Кількість та асортимент товару визначаєтся Специфікацією (Додаток №1 до договору), яка є невід 'ємною частиною данного договора)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання 03.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 65017, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ КОСОВСЬКА, будинок 2-Д На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОЮГ"
Ціна пропозиції 18 555.36 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.07.2023 10:21
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 4c6c14fe9cc44a3f9c7e9359e0b1901a
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-03-001535-a-a1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОЮГ"
Номер договору: 1319
Сума договору: 18 555.36 UAH з ПДВ
Сума договору: 15 462.80 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Офісне устаткування та приладдя різне (Кількість та асортимент товару визначаєтся Специфікацією (Додаток №1 до договору), яка є невід 'ємною частиною данного договора): 18 555.36000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 03.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 03.07.2023 00:00
Статус:
Підписаний