• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські товари (6 позицій)

Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару згідно з формою, доданою нижче. 4. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 5. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів із моменту поставки. Канцелярські та господарські товари (докладно зазначені в окремому файлі). Характеристикою визначення товару як еквіваленту вважається якість. Якість визначатиметься відповідно до ринкової ціни товару: товар вважатиметься еквівалентом якщо його ринкова ціна не буде нижчою за ринкову ціну товару, зазначеного нами у Формі цінової пропозиції.

Завершена

14 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 150.00 UAH
Номер: 23e258d5c669488aaad8971755215e21
Внутрішній номер закупівлі: 18263100
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-006576-a   
Замовник: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Контактна особа: Загоровський Андрій Володимирович 380444682868 kyivexp@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 14 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150.00 UAH
Період уточнення: 28.06.2023 13:38 - 04.07.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 04.07.2023 00:00 - 07.07.2023 00:00
Аукціон: 07.07.2023 12:35 - 07.07.2023 12:58
Період кваліфікації: 07.07.2023 12:58 - 07.07.2023 13:47
Період завантаження договору: 07.07.2023 13:47 - 27.07.2023 13:47
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (6 позицій)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 1 лот
Період постачання 12.07.2023 - 21.07.2023
Місце постачання 04073, Україна, м. Київ, вул. Кирилівська, 113 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "Ромус-Поліграф"

Оскарження: 07.07.2023 13:47 - 12.07.2023 00:00
Початкова пропозиція 7 023.23 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 023.23 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.07.2023 13:47
Документи 29
Скарги 0
ФОП Бердник В.А.
Початкова пропозиція 13 650.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
13 650.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 10
Скарги 0

Контракти

Номер: e5a376fadd26453ab170912bab19513e
Ідентифікатор договору: UA-2023-06-28-006576-a-a1
Постачальник: ТОВ "Ромус-Поліграф"
Номер договору: 20230725-1
Сума договору: 7 023.23 UAH з ПДВ
Сума договору: 5 852.69 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 25.07.2023 17:00
Статус:
Підписаний
PDF
2023 Рішення 07 переможець ТОВ Ромус-Поліграф договір.PDF
p7s
sign.p7s