• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015- 90520000-8«Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з утилізації та видалення небезпечних відходів III класу небезпеки)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайлова Юлія Анатоліївна - начальник ВМТП, тел. (073) 735-88-94 додатковий (85-25), e-mail: Yu.Mykhailova@imtp.ua ; З питань, які стосуються технічної специфікації Начальник відділу ВОНС, Соколова Ірина тел. (073) 735-88-94додатковий (86-92), e-mail: i.sokolova@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: послуга. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: послуг з утилізації та видалення небезпечних відходів III класу небезпеки 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):– «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», за кодом ДК 021:2015 –90520000-8 8. Кількість товарів, робіт послуг: 81,2 тонн 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг Територія Державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ» 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 12 місяців. 11. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Замовник оплачує Послуги шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, а також зареєстрованої Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та виданої в установленому законодавством порядку Замовнику, протягом 30 (тридцять) банківських днів з дня підписання Акта наданих послуг (далі – Акт наданих послуг) та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 617555,56 (шістсот сімнадцять тисяч пятсот п'ятдесят п'ять грн 56 коп) грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17. Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05.07. 2023 року о 00:00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.

Завершена

617 555.56 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 175.56 UAH
Номер: 557c0161e52c40dca3778e45e9d5cdbd
Внутрішній номер закупівлі: 18249770
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-27-006689-a   
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактна особа: Михайлова Юлія Анатоліївна 380487389375 Yu.Mykhailova@imtp.ua https://seaport.com.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходамиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 617 555.56 UAH без ПДВ
Період уточнення: 27.06.2023 13:35 - 02.07.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 27.06.2023 13:35 - 05.07.2023 00:00
Аукціон: 05.07.2023 12:29 - 05.07.2023 12:58
Період кваліфікації: 05.07.2023 12:58 - 26.07.2023 15:31
Період завантаження договору: 01.08.2023 00:00 - 11.08.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴617 555.56 послуги з утилізації та видалення небезпечних відходів III класу небезпеки