• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Канцтовари

Перелік та обсяги поставки товару - згідно "Додатку 3. Технічне завдання_ Канцтовари_Ос_2023_". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" цього оголошення та прикріплені текстові документи: "Тендерна документація_ Канцтовари_Ос_2023_", "Додаток 1. Перелік документів_ Канцтовари_Ос_2023_", "Додаток 2. Тендерна пропозиція_ Канцтовари_Ос_2023_", "Додаток 3. Технічне завдання_ Канцтовари_Ос_2023_", "Додаток 4. Проект договору_ Канцтовари_Ос_2023_", "Додаток 5. Лист-згода ОПД_ Канцтовари_Ос_2023", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постановою. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 47 Постанови надається учасником згідно умов тендерної документації. Тендерні пропозиції готуються українською мовою.

Завершена

121 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 211.00 UAH
Номер: 4ffd99429cb04ef8b0c7533b677d2733
Внутрішній номер закупівлі: 18227850
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-23-012218-a   
Замовник: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Контактна особа: Романюк Михайло Борисович 380412431522 energiya@zu.edu.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 121 100.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 23.06.2023 17:35 - 30.06.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 23.06.2023 17:35 - 03.07.2023 00:00
Аукціон: 03.07.2023 12:51 - 03.07.2023 13:14
Період кваліфікації: 03.07.2023 13:14 - 04.07.2023 18:00
Період завантаження договору: 10.07.2023 00:00 - 20.07.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴121 100.00 Канцтовари