• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Канцтовари)

Канцтовари, 41300, Сумська область, Конотопський район, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19, строк постачання товарів 6 місяців 10 днів (з 21 червня до 31 грудня 2023 року включно). Договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель.

Завершена

5 101.95 UAH без ПДВ
Номер: 8105f8b11de04e808d3f7055b87cbb7d
Внутрішній номер закупівлі: 18186839
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-21-009763-a   
Замовник: Відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради
Контактна особа: Петренко Андрій Олександрович +380545395992 krolvgkh@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 101.95 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Канцтовари)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 343 штуки
Період постачання 21.06.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 41300, Україна, Сумська область, Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Кубишко Оксана Миколаївна
Ціна пропозиції 5 101.95 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.06.2023 14:08
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 245cf10ed799413082c8617b34c7463a
Ідентифікатор договору: UA-2023-06-21-009763-a-b1
Постачальник: ФОП Кубишко Оксана Миколаївна
Номер договору: 39
Сума договору: 5 101.95 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.06.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 21.06.2023 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
дог39.pdf