• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

код ДК 72310000-1 - Послуги з обробки даних (Надання послуг з внесення даних з технічної інвентаризації до електронного реєстру на приміщення за адресою: Полтавська обл., Полтавський район, c.Жуки, вул. Лісова,12)

код ДК 72310000-1 - Послуги з обробки даних (Надання послуг з внесення даних з технічної інвентаризації до електронного реєстру на приміщення за адресою: Полтавська обл., Полтавський район, c.Жуки, вул. Лісова,12)

Завершена

2 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 12e5f2fb33ee4ffb83a080a35f670183
Внутрішній номер закупівлі: 18178149
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-21-000966-a   
Замовник: Гуманітарний відділ виконавчого комітету Білицької селищної ради
Контактна особа: Лубенська Вікторія Станіславівна +380955232294 gum.viddil.2020@gmail.com http://bilyky.osv.org.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 2 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Надання послуг з внесення даних з технічної інвентаризації до електронного реєстру на приміщення за адресою: Полтавська обл., Полтавський район, c.Жуки, вул. Лісова,12
Код ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 39025, Україна, Полтавська область, с. Жуки, вул. Лісова,12 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
КП "Кобеляцьке бюро технічної інвентаризації"
Ціна пропозиції 2 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.06.2023 09:05
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: f808be1bad65429bbf3bcea61ce8a405
Ідентифікатор договору: UA-2023-06-21-000966-a-b1
Постачальник: КП "Кобеляцьке бюро технічної інвентаризації"
Номер договору: 22/84
Сума договору: 2 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.06.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 20.06.2023 00:00
Статус:
Підписаний