• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. код ДК 021:2015 -30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30191130-4 Тека-планшет з затискачем, 30192121-5 Кулькові ручки, 30192125-3 Маркери, 30192130-1 Олівці, 30192153-8 Штампи, 30192700-8 Канцелярські товари, 30192930-9 Ручки-коректори, 30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197110-0 Скоби, 30197210-1 Теки-реєстратори, 30197220-4 Канцелярські скріпки, 30197310-2 Канцелярські ножі, 30197320-5 Степлери, 30197330-8 Діроколи, 30197630-1 Папір для друку, 30199110-4 Копіювальний папір, 30199730-6 Візитні картки)

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Номер: bd0a9962f7c047c19b90ee2b5ca9b6d9
Внутрішній номер закупівлі: 18133446
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-16-008324-a   
Замовник: Тернопільська міська рада
Контактна особа: Волошин Наталя 380674473114 zakupivli_tmr1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 450 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 16.06.2023 14:03 - 21.06.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 16.06.2023 14:03 - 24.06.2023 00:00
Аукціон: 26.06.2023 14:57 - 26.06.2023 15:32
Період кваліфікації: 26.06.2023 15:32 - 30.06.2023 14:56
Період завантаження договору: 06.07.2023 00:00 - 16.07.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴450 000.00 Офісне устаткування та приладдя різне