-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. код ДК 021:2015 -30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30191130-4 Тека-планшет з затискачем, 30192121-5 Кулькові ручки, 30192125-3 Маркери, 30192130-1 Олівці, 30192153-8 Штампи, 30192700-8 Канцелярські товари, 30192930-9 Ручки-коректори, 30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197110-0 Скоби, 30197210-1 Теки-реєстратори, 30197220-4 Канцелярські скріпки, 30197310-2 Канцелярські ножі, 30197320-5 Степлери, 30197330-8 Діроколи, 30197630-1 Папір для друку, 30199110-4 Копіювальний папір, 30199730-6 Візитні картки)
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Номер:
bd0a9962f7c047c19b90ee2b5ca9b6d9
Внутрішній номер закупівлі:
18133446
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-06-16-008324-a
Замовник:
Тернопільська міська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
34334305
-
Адреса:
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Волошин Наталя 380674473114 zakupivli_tmr1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
450 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення:
16.06.2023 14:03 - 21.06.2023 00:00
Період прийому пропозицій:
16.06.2023 14:03 - 24.06.2023 00:00
Аукціон:
26.06.2023 14:57 - 26.06.2023 15:32
Період кваліфікації:
26.06.2023 15:32 - 30.06.2023 14:56
Період завантаження договору:
06.07.2023 00:00 - 16.07.2023 00:00
Тендерна документація до лоту 1
- Лот №1 ₴450 000.00 Офісне устаткування та приладдя різне