• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)

Закупівля здійснюється протягом 2023р., до 20 грудня 2023 року. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.

Торги відмінено

7 438 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 193.00 UAH
Номер: 3976d098746c4eb4be1e0b45344d000f
Внутрішній номер закупівлі: 18075413
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-12-014376-a   
Замовник: Комунальне підприємство "Авангардкомунсервіс" Авангардівської селищної ради
Контактна особа: Мокан Сергій Євгенович +380487044014 avankomser@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 7 438 600.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 12.06.2023 17:13 - 18.06.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 12.06.2023 17:13 - 21.06.2023 00:00
Аукціон: 21.06.2023 13:14 - 21.06.2023 13:44
Період кваліфікації: з 21.06.2023 13:44

Тендерна документація до лоту 1

Інформація про скасування

Номер: 069076fe698d4edcb107de1dbd961774
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: 21 червня 2023 року відбувся електронний аукціон на закупівлю по предмету «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)» (https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/3976d098746c4eb4be1e0b45344d000f_9757a697f84527151976b703c6f0d445 ). Електрона система закупівель визначила найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «Профідорбуд» (код ЄДРПОУ 42886886) з остаточною ціновою пропозицією 4`751`222.00грн. (Чотири мільйони сімсот п'ятдесят одна тисяча двісті двадцять дві гривні 00 коп.). Тендерна пропозиція ТОВ «Профідорбуд» (код ЄДРПОУ 42886886) розглянута на відповідність вимогам, визначеним тендерною документацією на закупівлю за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)», що затверджена рішенням Уповноваженої особи від12 червня 2023 року протокол №107/2023 (із змінами). За результатами розгляду, тендерна пропозиція ТОВ «Профідорбуд» (код ЄДРПОУ 42886886) на закупівлю за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)», відхилена на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівліне надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей (протокол Уповноваженої особи №121 від 27 червня 2023 року). Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, електрона система закупівель визначила пропозицію Товариства з Обмеженою Відповідальністю «Строй Імперія» (код ЄДРПОУ 42846419)з остаточною ціновою пропозицією5`250`245.12 грн. (П'ять мільйонів двісті п'ятдесят тисяч двісті сорок п'ять гривень 12 коп.). Тендерна пропозиція Товариства з Обмеженою Відповідальністю «Строй Імперія» (код ЄДРПОУ 42846419)розглянута на відповідність вимогам, визначеним тендерною документацією на закупівлю за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)», що затверджена рішенням Уповноваженої особи від12 червня 2023 року протокол №107/2023 (із змінами). За результатами розгляду, тендерна пропозиція Товариства з Обмеженою Відповідальністю «Строй Імперія» (код ЄДРПОУ 42846419) на закупівлю за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)», відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме:не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (протокол Уповноваженої особи №122 від 27 червня 2023 року). Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, електрона система закупівель визначила пропозицію ТОВ «Сігол» (код ЄДРПОУ 36612451)з остаточною ціновою пропозицією6`499`000.00 грн. (Шість мільйонів чотириста дев'яносто дев'ять тисяч гривень 00 коп.). Тендерна пропозиція ТОВ «Сігол» (код ЄДРПОУ 36612451) розглянута на відповідність вимогам, визначеним тендерною документацією на закупівлю за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)», що затверджена рішенням Уповноваженої особи від12 червня 2023 року протокол №107/2023 (із змінами). За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Сігол» (код ЄДРПОУ 36612451) прийнято рішення визнати ТОВ «Сігол» (код ЄДРПОУ 36612451 )переможцем на закупівлю робіт по предмету закупівлі «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів (протокол Уповноваженої особи №123 від 27 червня 2023 року). Товариством з Обмеженою Відповідальністю «Строй Імперія» подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо результатів закупівлі за предметом ««ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)» (ідентифікатор скарги: UA-2023-06-12-014376-a.b2). 17.07.2023 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 10755-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія»(ідентифікатор скарги: U UA-2023-06-12-014376-a.b2), Колегія постановила зобов'язати комунальне підприємство "Авангардкомунсервіс" Авангардівськоїселищної ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Строй Імперія" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Сігол" переможцем за процедурою закупівлі — «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-12- 014376-a. Рішення № 10755-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Комунальним підприємством «Авангардкомунсервіс» Авангардівської селищної ради виконано торгів (протокол Уповноваженої особи №132 від 27 липня 2023 року). При повторній кваліфікації учасників закупівлі виявлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель усунуто які неможливо. Враховуючи наведене уповноваженою особою прийнято рішення відмінити закупівлю за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)» на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (протокол Уповноваженої особи №133/2023 від 28.07.2023). Товариством з Обмеженою Відповідальністю «Строй Імперія» подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо результатів закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)» (ідентифікатор скарги: UA-2023-06-12-014376-a.c3). 10.08.2023 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 12542-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія» (ідентифікатор скарги: UA-2023-06-12-014376-a.c3), Колегія постановила зобов'язати Комунальне підприємство «Авангардкомунсервіс» Авангардівської селищної ради скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-12- 014376-a. Рішення №12542-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Комунальним підприємством «Авангардкомунсервіс» Авангардівської селищної ради виконано торгів (протокол Уповноваженої особи №159 від 08 серпня 2023 року). Електронна система повернула процедуру закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)» в статус – «Кваліфікація переможця». Станом на сьогодні у замовника відсутня потреба в здійснені закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)» в статус – «Кваліфікація переможця». Відповідно до пункту 50 Особливостей 50, замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. 5. Вирішила: 1. Відмінити процедуру закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-12- 014376-a відповідно до підпункту 1 пункту 59 Особливостей.
Період оскарження: 14.09.2023 13:02 - 25.09.2023 00:00
Дата опублікування: 14.09.2023 13:02
Дата виконання: 25.09.2023 00:04
Статус:
Виконано
Номер: c745dc0ed1c84189a3903c73b6992c14
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: 21 червня 2023 року відбувся електронний аукціон на закупівлю по предмету «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)» (https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/3976d098746c4eb4be1e0b45344d000f_9757a697f84527151976b703c6f0d445 ). Електрона система закупівель визначила найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «Профідорбуд» (код ЄДРПОУ 42886886) з остаточною ціновою пропозицією 4`751`222.00грн. (Чотири мільйони сімсот п'ятдесят одна тисяча двісті двадцять дві гривні 00 коп.). Тендерна пропозиція ТОВ «Профідорбуд» (код ЄДРПОУ 42886886) розглянута на відповідність вимогам, визначеним тендерною документацією на закупівлю за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)», що затверджена рішенням Уповноваженої особи від12 червня 2023 року протокол №107/2023 (із змінами). За результатами розгляду, тендерна пропозиція ТОВ «Профідорбуд» (код ЄДРПОУ 42886886) на закупівлю за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)», відхилена на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), а саме: переможець процедури закупівліне надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей (протокол Уповноваженої особи №121 від 27 червня 2023 року). Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, електрона система закупівель визначила пропозицію Товариства з Обмеженою Відповідальністю «Строй Імперія» (код ЄДРПОУ 42846419)з остаточною ціновою пропозицією5`250`245.12 грн. (П'ять мільйонів двісті п'ятдесят тисяч двісті сорок п'ять гривень 12 коп.). Тендерна пропозиція Товариства з Обмеженою Відповідальністю «Строй Імперія» (код ЄДРПОУ 42846419)розглянута на відповідність вимогам, визначеним тендерною документацією на закупівлю за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)», що затверджена рішенням Уповноваженої особи від12 червня 2023 року протокол №107/2023 (із змінами). За результатами розгляду, тендерна пропозиція Товариства з Обмеженою Відповідальністю «Строй Імперія» (код ЄДРПОУ 42846419) на закупівлю за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)», відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме:не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (протокол Уповноваженої особи №122 від 27 червня 2023 року). Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, електрона система закупівель визначила пропозицію ТОВ «Сігол» (код ЄДРПОУ 36612451)з остаточною ціновою пропозицією6`499`000.00 грн. (Шість мільйонів чотириста дев'яносто дев'ять тисяч гривень 00 коп.). Тендерна пропозиція ТОВ «Сігол» (код ЄДРПОУ 36612451) розглянута на відповідність вимогам, визначеним тендерною документацією на закупівлю за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)», що затверджена рішенням Уповноваженої особи від12 червня 2023 року протокол №107/2023 (із змінами). За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Сігол» (код ЄДРПОУ 36612451) прийнято рішення визнати ТОВ «Сігол» (код ЄДРПОУ 36612451 )переможцем на закупівлю робіт по предмету закупівлі «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів (протокол Уповноваженої особи №123 від 27 червня 2023 року). Товариством з Обмеженою Відповідальністю «Строй Імперія» подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо результатів закупівлі за предметом ««ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)» (ідентифікатор скарги: UA-2023-06-12-014376-a.b2). 17.07.2023 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 10755-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія»(ідентифікатор скарги: U UA-2023-06-12-014376-a.b2), Колегія постановила зобов'язати комунальне підприємство "Авангардкомунсервіс" Авангардівськоїселищної ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Строй Імперія" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Сігол" переможцем за процедурою закупівлі — «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-12- 014376-a. Рішення № 10755-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Комунальним підприємством «Авангардкомунсервіс» Авангардівської селищної ради виконано торгів (протокол Уповноваженої особи №132 від 27 липня 2023 року). При повторній кваліфікації учасників закупівлі виявлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: 1. Відповідно до пункту 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.». Відповідно до пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів Українивід 12 травня 2023 р. № 471): «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями.». Враховуючи вище наведене, замовником при складанні тендерної документації допущено порушення пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471). 2. Відповідно до пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: • відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; • копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.». Відповідно до пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів Українивід 12 травня 2023 р. № 471): «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями.». Враховуючи вище наведене, замовником при складанні тендерної документації допущено порушення пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471). 3. Відповідно до пункту 4 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: «Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі — аномально низька ціна) ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.». Відповідно до пункту 137 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів Українивід 12 травня 2023 р. № 471): «Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції» розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.». Враховуючи вище наведене, замовником при складанні тендерної документації допущено порушення пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471). Дані порушення можуть бути підставою для притягнення Уповноваженої особи до відповідальності згідно чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Уповноважена особа вирішила: Відмінити закупівлю за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період оскарження: 31.07.2023 08:57 - 11.08.2023 00:00
Дата опублікування: 31.07.2023 08:57
Дата виконання: 31.07.2023 08:56
Статус:
Скасовано
  • Лот №1 ₴7 438 600.00 ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвалу для облаштування найпростішого укриття в адміністративно-побутовій прибудові по вулиці Фруктова, 4/1 в смт Авангард Одеського району Одеської області)