-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Стільці (офісні), Крісла офісні, Столи письмові (офісні), Шафи для паперів, Тумби (офісні), Підставки під системні блоки, Підставки під блоки безперебійного живлення, Комплекти меблів для службового кабінету керівника
Завершена
98 690.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 986.90 UAH
мін. крок: 1% або 986.90 UAH
Номер:
c130c3cb49154b0583483038106ce1be
Внутрішній номер закупівлі:
1794551
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2018-02-26-002112-c
Замовник:
ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПО НАРАХУВАННЮ ТА ЗДІЙСНЕННЮ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02770038
-
Адреса:
84205, Україна, Донецька область, г. Дружковка, ул. Тверская, 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Иван Павлецов +380953955437 donoblcent@dn.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Очікувана вартість:
98 690.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
986.90 UAH
Період уточнення:
26.02.2018 17:33 - 02.03.2018 14:39
Період прийому пропозицій:
02.03.2018 14:39 - 07.03.2018 14:40
Аукціон:
12.03.2018 15:56 - 12.03.2018 16:23
Період кваліфікації:
12.03.2018 16:23 - 14.03.2018 11:53
Період завантаження договору:
12.03.2018 16:23 - 01.04.2018 16:23
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стільці (офісні) ISO black C-11 (металева чорна рама, 4 ніжки, м’яке сидіння та спинка; тканина чорного кольору; ширина стільця 530 мм; ширина сидіння 435 мм; висота 475 мм)
Кількість
50 штуки
Період постачання
03.04.2018 - 20.04.2018
Крісла офісні Престиж NEW AMF PL GTР PK (механізм: перманент-контакт; регулювання: висота посадки, висота спинки, кут нахилу спинки, глибина сидіння; особливості: ергономічна спинка; оббивка: тканина чорного кольору; підлокітники: пластикові; хрестовина: 5 роликів)
Кількість
13 штуки
Період постачання
03.04.2018 - 20.04.2018
Столи письмові (офісні) (ширина 1100 мм, глибина 550 мм, висота 750 мм, кількість ящиків 1 шт. (з правої сторони столу; ручка-дуга (міжцентрова відстань 128 мм, з гальванічним покриттям)), висувна полиця для клавіатури 1 шт., матеріал - корпус ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»)
Кількість
22 штуки
Період постачання
03.04.2018 - 20.04.2018
Шафи для паперів (ширина 600 мм, глибина 350 мм, висота 1850 мм, кількість поличок - 4, відстань між поличками - не менше 330 мм, матеріал - ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»)
Кількість
17 штуки
Період постачання
03.04.2018 - 20.04.2018
Тумби (офісні) (ширина 360 мм, глибина 320 мм, висота 500 мм, дверцята з меблевою ручкою (ручка-дуга (міжцентрова відстань 128 мм, з гальванічним покриттям)), кількість поличок - 1 шт., матеріал - ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»)
Кількість
40 штуки
Період постачання
03.04.2018 - 20.04.2018
Підставки під системні блоки (ширина 200 мм, глибина 450 мм, висота - 100 мм, матеріал - ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»)
Кількість
44 штуки
Період постачання
03.04.2018 - 20.04.2018
Підставки під блоки безперебійного живлення (ширина 150 мм, глибина 350 мм, висота 100 мм, матеріал - ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»)
Кількість
20 штуки
Період постачання
03.04.2018 - 20.04.2018
Комплект меблів для службового кабінету керівника (складається: Стіл письмовий (кутовий, закруглений (з правої сторони столу), ширина основної частини 2000 мм, глибина 1000 мм, ширина кутової частини 800 мм, висота 750 мм, кількість ящиків - 4 шт. (з правої кутової частини столу, ручка-дуга (міжцентрова відстань 128 мм, з гальванічним покриттям)), полка з нижньої частити столу (висота 350 мм, глибина 300 мм, ширина 2000 мм), матеріал - корпус ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»), Крісло Мустанг MB Хром Неаполь N-17)
Кількість
1 штуки
Період постачання
03.04.2018 - 20.04.2018
Комплект меблів для службового кабінету керівника (складається: Стіл письмовий (ширина 1500 мм, глибина 800 мм, висота 750 мм, на 4 хромованих ніжках, матеріал - корпус ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»), Журнальний стіл (круглої форми, діаметр 800 мм, висота 650 мм, матеріал - ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»), Шафа для паперів (ширина 600 мм, глибина 350 мм, висота 1850 мм, кількість поличок 4, відстань між поличками - не менше 330 мм, дверцята з меблевою ручкою (ручка-дуга (міжцентрова відстань 128 мм, з гальванічним покриттям)), матеріал - ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»)
Кількість
1 штуки
Період постачання
03.04.2018 - 20.04.2018
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП ВАКУЛЕНКО МИХАЙЛО ЛЕОНІДОВИЧ
Оскарження: 12.03.2018 16:23 - 16.03.2018 11:53
×
-
Код ЄДРПОУ:
2882806714
-
Контактна особа:
Вакуленко Михайло Леонiдович +380504770005 spdwml@rambler.ru
-
Адреса:
85105, Україна, Донецька область, м. Костянтинiвка, вул. Братська, буд. 4а
Оскарження: 12.03.2018 16:23 - 16.03.2018 11:53
Початкова пропозиція
87 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
86 513.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.03.2018 11:53
Документи
5
Скарги
0
ФОП "БАЙДАЧЕНКО МАКСИМ ЄВГЕНОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2996703015
-
Контактна особа:
Байдаченко Максим +380505360536 format.tender@yandex.ru
-
Адреса:
84196, Україна, Донецька область, Слов'янський район, село Майдан, ВУЛИЦЯ СУВОРОВА, будинок 20
Початкова пропозиція
97 340.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
95 360.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
10
Скарги
0
ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35659221
-
Контактна особа:
Наталья Криштова +380990913303 tender@mebel-ts.com.ua
-
Адреса:
62014, Україна, Харківська область, Краснокутський район, село Пархомівка, ВУЛИЦЯ КУТУЗОВА, будинок 13
Початкова пропозиція
98 637.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
96 310.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
9
Скарги
0
Контракти
Номер:
1199b2466afb4871a125249a433a4226
Ідентифікатор договору:
UA-2018-02-26-002112-c-b1
Постачальник:
ФОП ВАКУЛЕНКО МИХАЙЛО ЛЕОНІДОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2882806714
-
Контактна особа:
Вакуленко Михайло Леонiдович +380504770005 spdwml@rambler.ru
-
Адреса:
85105, Україна, Донецька область, м. Костянтинiвка, вул. Братська, буд. 4а
Номер договору:
12
Сума договору:
86 513.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
19.03.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Дата підписання:
19.03.2018 12:02
Статус:
Підписаний