• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний ксероксний А4 500листів/упаковка, Папір офісний А5 80/кв.м. 500листів/упаковка

Завершена

8 900.00 UAH з ПДВ
Номер: 3f37c47949b747f692460c63dbe88f0e
Внутрішній номер закупівлі: 17928410
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-29-013031-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Контактна особа: Ляшук Марина Володимирівна 380979883162 MARINALIA@UKR.NET https://lkpb.lic.org.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 8 900.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний ксероксний А4 500листів/упаковка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.05.2023
Місце постачання 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГУЛАКА-АРТЕМОВСЬКОГО, будинок 18 На карті
Папір офісний А5 80/кв.м. 500листів/упаковка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.05.2023
Місце постачання 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГУЛАКА-АРТЕМОВСЬКОГО, будинок 18 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Ціна пропозиції 8 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.05.2023 17:21
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 0ff4e41c75204fa3bf75c679f3dbe3a6
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-29-013031-a-b1
Постачальник: ТОВ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Номер договору: 16.05-3
Сума договору: 8 900.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 7 416.67 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний ксероксний А4 500листів/упаковка: 160.00000 UAH з ПДВ
Папір офісний А5 80/кв.м. 500листів/упаковка : 90.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 16.05.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 16.05.2023 00:00
Статус:
Підписаний