• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Серветка з мікрофібри універсальна, в упаковці: 1 шт, 35х35 см,Губки кухонні, 100х700х30 мм, 5 шт,Рукавички нітрилові, розмір M, 50 шт.,Серветкі віскозні універсальні, в упаковці: 3 шт, 32х36 см,Совки для приміщень, з довгою ручкою, пластикові, зі щіткою,Совки для вулиці, металеві, з металевою ручкою,Віник для приміщень, плоский, сорго

Ціна за одиницю товару не повинна перевищувати: совок оцинкований для вулиці – 360,00 грн. віник для прибирання - 110,00 грн. совок +щітка з довгою ручкою – 245,50 грн. губки кухонні 5 шт – 45,00 грн. рукавички нітрилові (м) 100 шт – 399,00 грн. серветки універсальні 5 шт – 67,00 грн. серветки універсальні 1 шт – 42,00 грн. Поставка товарів Строк (термін) поставки (передачі) товарів: Постачальник зобов'язаний поставити товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти поставку на умовах цього договору до 15 червня 2023 року. Місце поставки (передачі) товарів: Постачальник здійснює поставку та передачу товарів Замовнику на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010р.) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться з адресою: До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше двох примірників Замовнику), рахунки-фактури (один примірник Замовнику), завірені уповноваженою особою (особами) Постачальника. Відвантаження товару за цим договором проводиться Постачальником у тарі та упаковці з відповідним маркуванням. Тара і упаковка товару під час перевезення і зберігання має гарантувати її цілісність і схоронність. Приймання товару за кількістю та якістю в усіх випадках, не урегульованих цим договором, здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за кількістю, затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 № П-6) та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за якістю, затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 П-7) з доповненнями та змінами, які внесеними до них згідно з установленим порядком, або іншими нормативними актами України, які будуть прийняті з цього питання замість вищезгаданих. Дата прийняття та передачі у власність товару вважати дату вказану Замовником та представником Постачальника при отриманні товару в накладній. Якщо Замовник відмовився від прийняття товару, переданого Постачальником, він повинен негайно повідомити про це Постачальника, відповідальність за цей товар Замовник не несе. Постачальник зобов’язаний забрати (вивезти) товар не прийнятий Замовником у найкоротший строк. Витрати Постачальника, за товар, який не був прийнятий Замовник не несе. Порядок здійснення оплати Оплата товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцять) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 30 (тридцять) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у двох примірниках) та рахунки-фактури, завірені Постачальником.

Завершена

17 049.00 UAH з ПДВ
Номер: a3a3664f2996480da2525df1b72bc297
Внутрішній номер закупівлі: 17884749
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-24-013677-a   
Замовник: Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498)
Контактна особа: Маркова Тетяна Віталіївна 0445276749 TMarkova@dpsu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 17 049.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 24.05.2023 16:46 - 30.05.2023 00:00
Період кваліфікації: 30.05.2023 00:02 - 30.05.2023 14:05

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Серветка з мікрофібри універсальна, в упаковці: 1 шт, 35х35 см
Код ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 10 штуки
Період постачання до 15.06.2023
Місце постачання
Губки кухонні, 100х700х30 мм, 5 шт
Код ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 20 штуки
Період постачання до 15.06.2023
Місце постачання
Рукавички нітрилові, розмір M, 50 шт.
Код ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 15 штуки
Період постачання до 15.06.2023
Місце постачання
Серветкі віскозні універсальні, в упаковці: 3 шт, 32х36 см
Код ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 40 штуки
Період постачання до 15.06.2023
Місце постачання
Совки для приміщень, з довгою ручкою, пластикові, зі щіткою
Код ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 8 штуки
Період постачання до 15.06.2023
Місце постачання
Віник для приміщень, плоский, сорго
Код ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 30 штуки
Період постачання до 15.06.2023
Місце постачання
Совки для вулиці, металеві, з металевою ручкою
Код ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 5 штуки
Період постачання до 15.06.2023
Місце постачання

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 13 470.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
13 470.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.05.2023 14:05
Відповіді на вимоги 37
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "Епіцентр К"
Початкова пропозиція 15 905.94 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 905.94 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 37
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 817f70b8fec544e7a73c0f599b646512
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-24-013677-a-b1
Постачальник: ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Номер договору: 433-23
Сума договору: 13 470.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Серветка з мікрофібри універсальна, в упаковці: 1 шт, 35х35 см: 42.00000 UAH без ПДВ
Губки кухонні, 100х700х30 мм, 5 шт: 35.00000 UAH без ПДВ
Рукавички нітрилові, розмір M, 50 шт.: 310.00000 UAH без ПДВ
Серветкі віскозні універсальні, в упаковці: 3 шт, 32х36 см: 45.00000 UAH без ПДВ
Совки для приміщень, з довгою ручкою, пластикові, зі щіткою: 200.00000 UAH без ПДВ
Віник для приміщень, плоский, сорго: 90.00000 UAH без ПДВ
Совки для вулиці, металеві, з металевою ручкою: 320.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.06.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 07.06.2023 00:00
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s