• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із заправки та відновлення картриджів

Оплата за договором здійснюється за фактично надані Послуги протягом 10(десяти) банківських днів з моменту затвердження Акта приймання-передачі наданих послуг

Торги відмінено

101 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 010.00 UAH
Номер: 36273e5d12634e7889d5f78641932a57
Внутрішній номер закупівлі: 17730183
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-10-009623-a   
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ВИКОНАННЯ КРИМІНАЛЬНИХ ПОКАРАНЬ
Контактна особа: Олена Бабій +380971329088 obabii42@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 101 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 10.05.2023 14:40 - 15.05.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 10.05.2023 14:40 - 18.05.2023 17:00

Тендерна документація до лоту 1

Інформація про скасування

Номер: 52bed241c2654cfd8051db7e8f18b9c4
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: закупівля скасовується у зв’язку з технічною помилкою, та на підставі пункту 2 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період воєнного стану в Україні протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Період оскарження: 19.05.2023 13:29 - 30.05.2023 00:00
Дата опублікування: 19.05.2023 13:29
Дата виконання: 30.05.2023 00:04
Статус:
Виконано
  • Лот №1 ₴101 000.00 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки