• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний А4 (ДК 021:2015: 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне")

Завершена

39 600.00 UAH з ПДВ
Номер: b38cbb9d618948f4b36446b965297182
Внутрішній номер закупівлі: 17728121
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-10-007591-a   
Замовник: МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Орлова Ольга 380487981821 malin_ra@omr.odessa.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 39 600.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4 (ДК 021:2015: 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 220 пачка
Період постачання 10.05.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 65078, Україна, Одеська область, Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА ПЕТРОВА, будинок 22 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЮГ"
Ціна пропозиції 39 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.05.2023 13:24
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: b39052839fd64ebb8ea515392b6229f3
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-10-007591-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЮГ"
Номер договору: 9
Сума договору: 39 600.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 33 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний А4 (ДК 021:2015: 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"): 180.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 10.05.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 10.05.2023 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
IMG_0005.pdf
p7s
sign.p7s