• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір офісний А4

Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) без аукціону, але для оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик потрібно лише технічно зазначити розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або в грошових одиницях. Тому Замовник вніс зазначену інформацію під час оприлюднення оголошення. Звертаємо увагу Учасників: процедура закупівлі відбувається відповідно до діючого законодавства на момент оприлюднення, а саме без аукціону (відповідно до тендерної документації Замовника). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється

Завершена

7 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36.00 UAH
Номер: 6625d30a9ca849a6a007b43defa5f8e5
Внутрішній номер закупівлі: 17709122
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-09-003501-a   
Замовник: Військова частина 2144
Контактна особа: Лень Ольга Богданівна 0322390194 olen@dpsu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 7 200.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 09.05.2023 10:48 - 14.05.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 09.05.2023 10:48 - 17.05.2023 12:00
Аукціон: 17.05.2023 12:01 - 17.05.2023 12:01
Період кваліфікації: 17.05.2023 12:01 - 22.05.2023 11:06
Період завантаження договору: 28.05.2023 00:00 - 07.06.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴7 200.00 Папір офісний А4