• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з гігієнічної оцінки умов та характеру праці працівників зазначених посад з метою атестації робочих місць у закладах освіти відділу освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради

Завершена

59 999.90 UAH з ПДВ
Номер: 3015d9d41f2d46eb8a4736124f4e1206
Внутрішній номер закупівлі: 17639833
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-02-007131-a   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Контактна особа: Юлія Іванова +380564701383 zakupivlicmrayvo@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 59 999.90 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з гігієнічної оцінки умов та характеру праці працівників зазначених посад з метою атестації робочих місць у закладах освіти відділу освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Кількість 1 послуга
Період постачання до 02.07.2023
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, згідно Дислокації На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Ціна пропозиції 59 999.90 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.05.2023 13:18
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: b809bbd336b648f994b29bcab50a86c4
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-02-007131-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Номер договору: 128
Сума договору: 59 999.90 UAH з ПДВ
Сума договору: 49 999.92 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.05.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 02.05.2023 10:00
Статус:
Виконаний
pdf
договір 128 від 02.05.2023.pdf
p7s
sign.p7s