• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари та папір офісний

Завершена

49 419.30 UAH з ПДВ
Номер: 8a66bfdfce9b49e38eaa53e52fa632bc
Внутрішній номер закупівлі: 17611505
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-28-002990-a   
Замовник: Департамент економічного розвитку Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактна особа: Людмила Тютькова +380684100391, +380567428348 ludtjut@gmail.com https://adm.dp.gov.ua/dniprooda/pro-oda/departamenti-ta-upravlinnya/departament-ekonomichnogo-rozvitku
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 49 419.30 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари та папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2555 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Ціна пропозиції 49 419.30 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.04.2023 11:11
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: e1bfb27a45e2478aa6df909fa891d261
Ідентифікатор договору: UA-2023-04-28-002990-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Номер договору: 1
Сума договору: 49 419.30 UAH з ПДВ
Сума договору: 41 182.75 UAH без ПДВ
Період дії договору: 27.04.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 27.04.2023 11:03
Статус:
Підписаний