• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярське приладдя

Завершена

9 621.20 UAH з ПДВ
Номер: 8492898449724985afb36a7bc4f0ac57
Внутрішній номер закупівлі: 17573543
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-25-003375-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРИ ТА УРБАНІСТИКИ ДЕПАРТАМЕНТУ МІСТОБУДУВАННЯ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Богдан Курило +380322975786 bohdan_k2007@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 9 621.20 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярське приладдя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 лот
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, Ринок, 1, площа На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Ціна пропозиції 9 621.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.04.2023 11:06
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 43a88dae9f55472abcf9088ba14ec1eb
Ідентифікатор договору: UA-2023-04-25-003375-a-b1
Постачальник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Номер договору: 19
Сума договору: 9 621.20 UAH з ПДВ
Сума договору: 8 076.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.04.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 25.04.2023 10:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 19.pdf