• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Торги відмінено

709 050.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 7 090.50 UAH
Номер: 754a55a823844edb912a13652a9c08f0
Внутрішній номер закупівлі: 17534034
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-19-010529-a   
Замовник: КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Контактна особа: Чорна Олена 380442967847 zakupivli@koblcz.gov.ua https://kir.dcz.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 709 050.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 19.04.2023 18:29 - 30.04.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 19.04.2023 18:29 - 03.05.2023 00:00
Аукціон: 03.05.2023 00:00 - 03.05.2023 00:00
Період кваліфікації: з 03.05.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

Інформація про скасування

Номер: 5f05bd9eddc340ad929808d61dfb9b76
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: Київський обласний центр зайнятості ПРОТОКОЛ Уповноваженої особи Про відміну відкритих торгів з особливостями «30» травня 2023 р. № ___ м. Київ Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про відміну відкритих торгів у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель з описом таких порушень. 2. Про оприлюднення інформації в електронній системі закупівель про відміну відкритих торгів. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 19.05.2023 №1 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-04-19-010529-a (далі — Закупівля). Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Перелік порушень; Замовником під час оголошення закупівлі, було оприлюднено тендерну документацію, що сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. 1) Так Додатком 1 до тендерної документації, що містить форму «Тендерна пропозиція», встановлені не коректні показники, які є не зрозумілими для учасників закупівлі, а саме, у колонці «Ціна з/без ПДВ за одиницю товару» та у колонці «Сума» Замовник, вище зазначеним показником не надає можливості вказувати Учаснику ціну яку він забажає на свій розсуд, а надає можливість прийняти участь у тендері учасникам на рівних засадах з урахуванням його системи оподаткування, тобто чи є він платник ПДВ або ні. Учасник, який взяв участь у конкурсі не зважаючи на те, що він був платником ПДВ, вирішив зазначити ціну за одиницю товару та суму без урахування ПДВ. 2) Замовником було оголошено закупівлю на очікувану вартість 709 050,00 грн без урахування ПДВ, але умовами тендерної документації (далі- документація) не встановлена вимога про те, що в електронній системі закупівель учасник обов’язково повинен зазначати загальну суму з врахування усіх податків та зборів (йдеться про врахування його системи оподаткування, чи є він платник ПДВ або ні) Оскильки оцінку тендерних пропозицій учасників система Прозоро проводить автоматично на основі критеріїв та методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, визначаючи найбільш економічно вигідну пропозицію. Такою тендерною пропозицією є та, ціна якої є найнижчою на етапі подання пропозицій. Під час оцінки пропозицій у одного з учасників було виявлено, що в електронному полі системи закупівель, на автоматичну оцінку системи Прозоро учасником заявлена ціна без урахування ПДВ, а у той самий час тим самим учасником у Додатку 1 «Тендерна пропозиція» ціна заявлена з урахуванням ПДВ, що є вищою за ту яку автоматично оцінювала система закупівель. На підставі вище зазначеного Уповноваженою особою прийняте рішення: Оскільки, порушення замовника при складанні тендерної документації виявлені в період оцінці учасників, а внесення змін до тендерної документації на цьому етапі не передбачаються нормами Закону та Особливостями, замовник відміняє відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель ВИРІШИЛА: 1. Відмінити відкриті торги з Особливостями за предметом закупівлі «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: : UA-2023-04-19-010529-a, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів відповідно до пункту 50 Особливостей. Уповноважена особа Олена ЧОРНА
Період оскарження: 30.05.2023 17:42 - 10.06.2023 00:00
Дата опублікування: 30.05.2023 17:42
Дата виконання: 10.06.2023 00:03
Статус:
Виконано
  • Лот №1 ₴709 050.00 Лот 1.