-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання будівельних матеріалів код ДК 021:2015: 44221000-5
пункт 3 7 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”, Постанова Кабміну від 12 жовтня 2022 р. №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Торги не відбулися
95 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 950.00 UAH
Номер:
dd16a478d19640b3948431438d8799d8
Внутрішній номер закупівлі:
17450931
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-04-10-001537-a
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44333711
-
Адреса:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.16 Липня, будинок 38
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Богдан Волчко +380362266734 uooztender@gmail.com http://www.rouoz.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
44221000-5 Вікна, двері та супутні виробиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
95 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
950.00 UAH
Період уточнення:
10.04.2023 10:08 - 14.04.2023 09:00
Період прийому пропозицій:
14.04.2023 09:00 - 20.04.2023 09:00
Аукціон:
з 21.04.2023 15:53
Період кваліфікації:
20.04.2023 09:00 - 25.04.2023 09:26
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі видаткової накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривні - шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Датою оплати товару вважається дата зарахування коштів, сплачених Замовником за поставлений товар, на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування закупівлі.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Тип профіля: DECCO standart 60 4k
Висота 2790 Ширина 1315
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Тип профіля :Офісні двері DECCO 60
Висота 2790 Ширина 1000
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Тип профіля : DECCO standart 60 4 k
Висота 2035 Ширина 1140
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Тип профіля : DECCO standart 60 4k
Висота 1720 Ширина 2360
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Тип профіля : DECCO standart 60 4k
Висота 1740 Ширина 1160
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП ЦУМАН РУСЛАН ІВАНОВИЧ
Оскарження: 25.04.2023 09:26 - 28.04.2023 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2552000051
-
Контактна особа:
Руслан Цуман 380509129043 tsuman.alina@gmail.com
-
Адреса:
34500, Україна, Рівненська область, Сарни, Україна, 34500, Рівненська обл., Сарненський р-н, місто Сарни, ВУЛИЦЯ КОМСОМОЛЬСЬКА, будинок 6-А
Оскарження: 25.04.2023 09:26 - 28.04.2023 00:00
Початкова пропозиція
89 974.86 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
89 974.86 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
25.04.2023 09:26
Документи
25
Скарги
0