• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Канцелярські товари (ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)

Процедура закупівлі – відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі.

Завершена

228 322.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 141.61 UAH
Номер: 769a3bc629974c28a5166a20182384fb
Внутрішній номер закупівлі: 17375516
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-30-004044-a   
Замовник: Новомиргородська міська рада
Контактна особа: Надія Анастасьєва +380968696247 nadayy1987@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 228 322.50 UAH з ПДВ
Період уточнення: 30.03.2023 12:46 - 04.04.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 30.03.2023 12:46 - 07.04.2023 00:00
Аукціон: 07.04.2023 00:00 - 07.04.2023 00:00
Період кваліфікації: 07.04.2023 00:00 - 14.04.2023 08:40
Період завантаження договору: 20.04.2023 00:00 - 30.04.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴228 322.50 Канцелярські товари (ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)