• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку формату А4)

Папір офісний для друку формату А4 в кількості 1361 пачка. Доставка Товару здійснюється Продавцем за свій рахунок та власними силами в приміщення (місце зберігання товару) Покупця за адресою: Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Леоніда Куценка, 12. Ціна Товару, крім його вартості, також включає: доставку Товару в місце його передачі, навантаження, транспортування і розвантажування Товару в приміщення (місце зберігання товару) Покупця. Умови оплати: розрахунок за Договором проводиться Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної на передачу Товару. Перебіг строків розрахунків, встановлених п. 3.4. цього Договору може зупинятися на період дії карантину, введення надзвичайного чи воєнного стану.

Торги відмінено

313 030.00 UAH з ПДВ
Номер: 5a93a3acd3a24d5cbf8368f3a0b0fd22
Внутрішній номер закупівлі: 17319593
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-23-006786-a   
Замовник: Кіровоградський обласний центр зайнятості
Контактна особа: Черноус Микола Миколайович 380522321758 zakupivli@kocz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 313 030.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 23.03.2023 13:51 - 29.03.2023 08:00
Період кваліфікації: з 29.03.2023 08:00

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1361 пачка
Період постачання до 30.06.2023
Місце постачання 25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Леоніда Куценка, 12 На карті

Інформація про скасування

Номер: 51c6655869894ddd9ad7390ffe757faf
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: У зв'язку з випадковим натисненням відмітки "Скасувати рішення"
Дата опублікування: 29.03.2023 14:44
Дата виконання: 29.03.2023 14:44
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
Початкова пропозиція 216 399.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
216 399.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Початкова пропозиція 220 073.70 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
220 073.70 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР А-ТРЕЙД"
Початкова пропозиція 222 931.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
222 931.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 226 851.84 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
226 851.84 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Початкова пропозиція 235 752.42 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
235 752.42 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПАПІР ПЛЮС"
Початкова пропозиція 258 590.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
258 590.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0