• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір для друку А3; Папір для друку А4; Файли А4

Поставка товару: Поставка товару на весь замовлений обсяг (однією партією), у строк до 20.04.2023 року. Вартість доставки Товару включається в загальну вартість закупівлі. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду, таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Місце поставки (передачі) товару: вул. Василя Сухомлинського, 56-Б, смт. Слобожанське, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52005. Умови оплати: Розрахунок за поставлений Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки Товару Замовнику на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Розрахунки за цим Договором здійснюються з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в черговості платежів відповідно до п.19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями), у національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника. Замовник здійснює оплату в межах отриманих бюджетних асигнувань. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету (КЕКВ 2210).

Завершена

127 080.00 UAH з ПДВ
Номер: 2fa1da183b2846bfb1eec59899dbaffe
Внутрішній номер закупівлі: 17311966
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-22-011622-a   
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактна особа: Кушнір Наталія Ігорівна 380567199152 dogovir@slobozhanska-gromada.gov.ua https://slobozhanska-gromada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 127 080.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 22.03.2023 17:18 - 27.03.2023 08:30
Період кваліфікації: 27.03.2023 08:34 - 27.03.2023 09:44

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А3, 80 г/м², клас A, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання до 20.04.2023
Місце постачання 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б На карті
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас A, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 540 пачка
Період постачання до 20.04.2023
Місце постачання 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт Слобожанське, вул.Василя Сухомлинського, буд. 56-Б На карті
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий, 100 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 27 пачка
Період постачання до 20.04.2023
Місце постачання 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Початкова пропозиція 90 168.24 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
90 168.24 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.03.2023 09:44
Відповіді на вимоги 22
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 94 721.58 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
94 721.58 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 22
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "БРАВО-ПАП"
Початкова пропозиція 96 407.22 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
96 407.22 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 22
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ПРАЙМ ОФІС"
Початкова пропозиція 103 264.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
103 264.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 22
Документи 2
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
Початкова пропозиція 109 082.76 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
109 082.76 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 22
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Початкова пропозиція 109 197.96 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
109 197.96 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 22
Документи 2
Скарги 0
ФОП Кутенкова О.О.
Початкова пропозиція 121 110.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
121 110.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ФОП "НЕВАТУС ТЕТЯНА ПЕТРІВНА"
Початкова пропозиція 126 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
126 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 22
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: fddbe75e4ff549f6920c2863e3cb0434
Ідентифікатор договору: UA-2023-03-22-011622-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Номер договору: 54/В
Сума договору: 90 168.24 UAH з ПДВ
Сума договору: 75 140.20 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку, А3, 80 г/м², клас A, 500 арк., білий: 327.90000 UAH з ПДВ
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас A, 500 арк., білий: 163.50000 UAH з ПДВ
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий, 100 шт.: 57.42000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 04.04.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 04.04.2023 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 54_В від 04.04.2023.pdf
p7s
sign.p7s