• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Борошно пшеничне, злакові продукти (гречка, арнаутка, кукурудзяна крупа, ячмінна крупа, пшоно, перлова крупа), вівсяні пластівці, рис шліфований

Обґрунтування здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 20.05.2023 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації, тобто замовник застосовує виняток за Особливостями, а саме пп.6 п.13 і укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11, 14 цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього, а також обґрунтування застосування замовником підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту. Гуманітарним відділом Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області була оголошена закупівля Борошно пшеничне, злакові продукти (гречка, арнаутка, кукурудзяна крупа, ячмінна крупа, пшоно, перлова крупа), вівсяні пластівці, рис шліфований, код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (15612100-2 - Борошно пшеничне, 15613300-1 - Злакові продукти, 15613380-5 - Вівсяні пластівці, 15614200-7 - Рис шліфований) 17.02.2023 р. за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-02-17-002506-а, яка була автоматично відмінена електронною системою закупівель 25.02.2023 року, відповідно до п. 48 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями», звіт про результати проведення закупівлі № UA-2023-02-17-002506-а. Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2023 року. При цьому на підставі пропозиції до річного плану закупівель на 2023р., заявки і розрахунку продуктів харчування на 2023 р. від 22.03.2023 наданих робочою групою гуманітарного відділу Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі для забезпечення харчування дітей та учнів в закладах освіти Романівської селищної ради. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби продуктів харчування в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): - Пропозиції до річного плану закупівель на 2023 рік; - Розрахунок продуктів харчування на 2023 р. від 22.03.2023р., наданих робочою групою гуманітарного відділу Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області; - Звіт про результати проведення процедури закупівлі (UA-2023-02-17-002506-а).

Завершена

348 177.00 UAH без ПДВ
Номер: 3cfd44cedd2445ac8be7219ec572ed01
Внутрішній номер закупівлі: 17304966
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-22-004626-a   
Замовник: Гуманітарний відділ Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області
Контактна особа: Шпонарська Олена Казимирівна +380995530863 vira_viza3@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловостіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 348 177.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Борошно пшеничне
Код ДК 021:2015: 15612100-2 Борошно пшеничне
Кількість 990 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13000, Україна, Житомирська область, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області На карті
Гречка
Код ДК 021:2015: 15613300-1 Злакові продукти
Кількість 2531 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13000, Україна, Житомирська область, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області На карті
Арнаутка
Код ДК 021:2015: 15613300-1 Злакові продукти
Кількість 1600 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13000, Україна, Житомирська область, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області На карті
Крупа кукурудзяна
Код ДК 021:2015: 15613300-1 Злакові продукти
Кількість 150 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13000, Україна, Житомирська область, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області На карті
Крупа ячмінна
Код ДК 021:2015: 15613300-1 Злакові продукти
Кількість 560 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13000, Україна, Житомирська область, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області На карті
Пшоно
Код ДК 021:2015: 15613300-1 Злакові продукти
Кількість 300 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13000, Україна, Житомирська область, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області На карті
Крупа перлова
Код ДК 021:2015: 15613300-1 Злакові продукти
Кількість 150 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13000, Україна, Житомирська область, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області На карті
Вівсяні пластівці.
Код ДК 021:2015: 15613380-5 Вівсяні пластівці
Кількість 305 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13000, Україна, Житомирська область, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області На карті
Рис шліфований
Код ДК 021:2015: 15614200-7 Рис шліфований
Кількість 1950 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13000, Україна, Житомирська область, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Прут Віктор Михайлович
Ціна пропозиції 348 177.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.03.2023 12:05
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: e95bb13644244c3eb54905f4d9404604
Ідентифікатор договору: UA-2023-03-22-004626-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Прут Віктор Михайлович
Номер договору: 29
Сума договору: 172 563.90 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 22.03.2023 00:00
Статус:
Виконаний
Договір
13 Особливостей
Протокол - обґрунтування пп.6 п.13 Особливостей
звіт про результати проведення закупівлі № UA-2023-02-17-002...
Розрахунок продуктів харчування на 2023 р.
Пропозиції до річного плану закупівель, заявка
pdf
Додаткова угода №1 (174357.90грн) БОРОШНО.pdf
pdf
Додаткова угода № 2 (172563.90грн) БОРОШНО.pdf
)БОРОШНО і КРУПИ 2023
НАКЛАДНІ (172563,90грн.)БОРОШНО і КРУПИ 2023
p7s
sign.p7s