• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій

Закупівля проводиться на підставі ч. 6 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у звязку з тим що торги за лотами 4,5,6,7 закупівлі UA-2023-03-07-012118-a не відбулися через відсутність учасників

Завершена

703 590.00 UAH з ПДВ
Номер: 648eaafe3337498a82b4bc96d4cbce41
Внутрішній номер закупівлі: 17272388
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-17-009909-a   
Замовник: Відділ освіти, охорони здоров"я,культури, сім"ї, молоді та спорту Іршавської міської ради
Контактна особа: Дубець Ярослав Петрович +380965064124 irshothosvita@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 703 590.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 12690 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 90100, Україна, Закарпатська область, м. Іршава, пл. Народна, 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Шестак П. П.
Ціна пропозиції 703 590.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.03.2023 15:54
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 91998d2ac4f74474b21b0d6c97873e39
Ідентифікатор договору: UA-2023-03-17-009909-a-a1
Постачальник: ФОП Шестак П. П.
Номер договору: 41
Сума договору: 703 590.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.03.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 16.03.2023 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір41.pdf