• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стелажі

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Стелажі за кодом ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні від відділу матеріально-технічного забезпечення. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 24 шт. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 129 984,00 грн. без ПДВ / 155 980,80 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.03.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Поетапна оплата за поставлений Товар здійснюється по кожній поставці наступним чином (якщо Постачальник є платником ПДВ): - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару, на підставі виставленого виконавцем рахунку та підписаної видаткової накладної, здійснюється оплата 80% суми поставки; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку та підписаної видаткової накладної, здійснюється оплата 20% суми відповідної поставки. Оплата за поставлений Товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару на підставі виставленого рахунку та підписаної видаткової накладної (якщо Постачальник не є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. При цьому, документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, але не складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

129 984.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 649.92 UAH
Номер: 9acdbd0206684312960f1b42c74991cd
Внутрішній номер закупівлі: 17177348
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-07-010412-a   
Замовник: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактна особа: Лозовий Костянтин Костянтинович 380487381710 Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Класифікатор ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 129 984.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 07.03.2023 16:10 - 20.03.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 07.03.2023 16:10 - 23.03.2023 12:00
Аукціон: 23.03.2023 12:00 - 23.03.2023 12:00
Період кваліфікації: 23.03.2023 12:00 - 06.04.2023 16:03
Період завантаження договору: 12.04.2023 00:00 - 22.04.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴129 984.00 Стелажі