• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Завершена

2 031.00 UAH без ПДВ
Номер: 531b0ffce92d4ae7ba8762b5b8f9dd52
Внутрішній номер закупівлі: 17163999
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-06-009581-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактна особа: Ярема Мар'яна 380993702465 mjarema26@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 031.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Карта визначення індивідуальних потреб,індивідуальний план, договір безоплатного прокату, акт огляду видан. техніч. засобів, бланки затвердження, графік відвідування та надання соціальних послуг, медичний висновок, зведена облікова карта, типовий договір, повідомлення про сім'ю, талон на отримання безкоштовного обіду, талон на отримання безкоштовного хліба, талони на отримання безкоштовних перукарських послуг, обікова карта, бланки
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 4800 штуки
Період постачання 06.03.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул.Пушкіна, будинок 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПП ЮРИН НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
Ціна пропозиції 2 031.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.03.2023 15:48
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 5e9050da98ba4e65be616ad85917a26f
Ідентифікатор договору: UA-2023-03-06-009581-a-b1
Постачальник: ПП ЮРИН НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
Номер договору: 09/03/23/63
Сума договору: 2 031.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.03.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 06.03.2023 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
дог 63.pdf