• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5)

1. Найменування Замовника: Державний навчальний заклад «Старокозацький професійний аграрний ліцей» 2. Місцезнаходження Замовника: 67730, Україна, Одеська обл., с. Старокозаче, Білгород-Дністровський р-н, вул. Малиновського, 30. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 02546536. 4. Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Орлов Євген Юрійович, директор, уповноважена з публічних закупівель Державного навчального закладу «Старокозацький професійний аграрний ліцей»; 67730, Україна, Одеська обл., с. Старокозаче, Білгород-Дністровський р-н, вул. Малиновського, 30, телефон +380484950146, e-mail: Starokozatskiy-pal1@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товар. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 47 393 кВт/год. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 67730, Україна, Одеська обл., с. Старокозаче, Білгород-Дністровський р-н, вул. Малиновського, 30. 10.Очікувана вартість предмета закупівлі: 251 768,40 грн. (двісті п’ятдесят одна тисяча сімсот шістдесят вісім гривень 40 копійок) з ПДВ. 10. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 31.12.2023 р. 12. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.03.2023р. 13. Умови оплати: Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем. 14. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 18. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. 19. Дата та час проведення електронного аукціону: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 0,5 % 21. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 22. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 23. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Звертаємо вашу увагу на те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником за технічних причин зазначається крок пониження ціни під час електронного аукціону у межах 0,5 відсотка проте відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.

Завершена

251 768.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 258.84 UAH
Номер: ba76e84c2b3d46cc90ef9bd1c7797ecc
Внутрішній номер закупівлі: 17043323
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-21-006732-a   
Замовник: Державний навчальний заклад "Старокозацький професійний аграрний ліцей"
Контактна особа: Євген Юрійович Орлов +380484950146, +380986664895 starokozatskiy-pal1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергіяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 251 768.40 UAH з ПДВ
Період уточнення: 21.02.2023 12:21 - 03.03.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 21.02.2023 12:21 - 06.03.2023 00:00
Аукціон: 06.03.2023 00:00 - 06.03.2023 00:00
Період кваліфікації: 06.03.2023 00:00 - 07.03.2023 11:34
Період завантаження договору: 13.03.2023 00:00 - 23.03.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴251 768.40 ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5)