• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту офісної техніки

Відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Номер: 8798becb1ea64afab92bc7703d6e049a
Внутрішній номер закупівлі: 17012262
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-17-005132-a   
Замовник: Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контактна особа: Авраменко Тетяна Юріївна 380536743833 analiz@kremen.gov.ua http://kremen.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 190 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 17.02.2023 11:40 - 24.02.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 17.02.2023 11:40 - 27.02.2023 08:00
Період кваліфікації: 27.02.2023 08:02 - 27.02.2023 15:13
Період завантаження договору: 05.03.2023 00:00 - 15.03.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴190 000.00 Лот 1.