• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари (папір, папки, файли)

Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг.

Завершена

98 750.00 UAH без ПДВ
Номер: 66116ed759f548c7869836f4302744f9
Внутрішній номер закупівлі: 16872822
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-06-012728-a   
Замовник: Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Контактна особа: Кузик Марія Володимирівна +380668716528 marikuzyk8@gmail.com http://osvita-stryi.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 98 750.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (папір, папки, файли)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 одиниця
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 82400, Україна, Львівська область, м.Стрий, вул.Шевченка 107 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Підприємець Дасів Марія Михайлівна
Ціна пропозиції 98 750.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.02.2023 15:44
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: df973baf2cf54753a46c86cea701155e
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-06-012728-a-c1
Постачальник: Підприємець Дасів Марія Михайлівна
Номер договору: 23
Сума договору: 37 554.34 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 03.02.2023 00:00
Статус:
Виконаний
PDF
File0007.PDF
PDF
File0002.PDF
PDF
File0002.PDF
p7s
sign.p7s