• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Кейтерингові послуги

Згідно з абзацом 3 п.п. 5 п. 13 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «відсутності конкуренції з технічних причин».У зв’язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи». Відповідно до умови технічної специфікації Учасник-переможець зобов’язується: Власною працею, професійними та іншими знаннями, навичками та вміннями організовувати повноцінне, безпечне і якісне харчування учнів. Забезпечувати приготування їжі лише з безпечних і якісних продуктів харчування і продовольчої сировини, додержуватись умов і термінів їх зберігання, технології виготовлення страв, правил особистої гігієни працівників харчоблоків. Суворо дотримуватися правил приймання надходження продуктів, вимог кулінарної обробки харчових продуктів, термінів зберігання та реалізації продуктів, що швидко псуються. Розробити чотиритижневе перспективне меню, погодити його з районним відділом Держпродспоживслужби та Замовником. Забезпечити харчування учнів за місцем навчання, безпосередньо у навчальному закладі, у дні коли проводиться навчання. Забезпечити належне санітарне утримання приміщень їдальні, технологічного обладнання та інвентарю. Вчасно проводити оплату комунальних послуг, у відповідності з показниками лічильника при його наявності або на підставі розрахунків при відсутності лічильника; Укомплектувати штат працівників їдальні кваліфікованими кадрами, що мають досвід роботи з організації дитячого харчування та забезпечувати своєчасне й обов'язкове проходження медоглядів відповідно до вимог чинного законодавства. Забезпечити дотримання правил з безпеки життєдіяльності, дотримання правил пожежної безпеки. Крім того з урахуванням рішення виконавчого комітету Яремчанської міської ради від 19.07.2022 року № 344-27/2022 «Про затвердження переліків I та IIтипу об’єктів комунальної властивості Яремчанської міської ради для передачі майна в оренду»,на підставі заяви RGL001-UA-20220802-78858 від 02.08.2022р приміщення їдальні було внесено в перелік ІІ типу . На підставі цього рішення договір закупівлі кейтерингових послуг може бути заключено тільки з одним постачальником. Документальним підтвердженням є укладанням договору оренди Про надання нежитлового приміщення їдальні Микуличинського ліцею з ПП Савчук Марія Василівна на навчальний рік : з 05.09. 2022 р по 31.05.2023 р., для надання послуг з організації шкільного харчування учнів Микуличинського ліцею . Також, складено Акт приймання – передачі в оренду нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності Микуличинського ліцею,який включений до Переліку відповідного типу. З урахуванням вищевикладеного, Замовнику необхідно застосувати закупівлю без використання електронної системи закупівель,тобто прямий договір.

Завершена

1 000 000.00 UAH без ПДВ
Номер: ffbd33beb9c14c708c4eb4a663a0bab5
Внутрішній номер закупівлі: 16709878
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-24-016313-a   
Замовник: КП Микуличинський ліцей Яремчанської міської ради Івано-Франківської області
Контактна особа: Філяк Світлана Василівна +380965344113 svitlanafv80@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 1 000 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 25000 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 78590, Україна, Івано-Франківська область, с.Микуличин, уч.Горби,30 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПП Савчук Марія Василівна
Ціна пропозиції 1 000 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.01.2023 16:35
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 72a0082ee8d64e64aee60708da3a2f86
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-24-016313-a-a1
Постачальник: ПП Савчук Марія Василівна
Номер договору: 5
Сума договору: 1 000 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.01.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 23.01.2023 00:00
Статус:
Виконаний
договір
p7s
sign.p7s