• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські та господарські товари

Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару згідно з формою, доданою нижче. 4. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 5. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів із моменту поставки. Канцелярські та господарські товари (докладно зазначені в окремому файлі). Характеристикою визначення товару як еквіваленту вважається якість. Якість визначатиметься відповідно до ринкової ціни товару: товар вважатиметься еквівалентом якщо його ринкова ціна не буде нижчою за ринкову ціну товару, зазначеного нами у Формі цінової пропозиції.

Завершена

11 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 100.00 UAH
Номер: e508bfd9c60a44a195f2c17ebb8d1d09
Внутрішній номер закупівлі: 16647940
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-19-005610-a   
Замовник: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Контактна особа: Загоровський Андрій Володимирович 380444682868 kyivexp@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 11 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 100.00 UAH
Період уточнення: 19.01.2023 11:43 - 25.01.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 25.01.2023 00:00 - 30.01.2023 00:00
Аукціон: 30.01.2023 12:54 - 30.01.2023 13:17
Період кваліфікації: 30.01.2023 13:17 - 01.02.2023 15:13
Період завантаження договору: 01.02.2023 15:13 - 21.02.2023 15:13
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські та господарські товари (20 позицій)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 1 лот
Період постачання 02.02.2023 - 17.02.2023
Місце постачання 04073, Україна, м. Київ, вул. Кирилівська, 113 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "Ромус-Поліграф"

Оскарження: 01.02.2023 15:11 - 04.02.2023 00:00
Початкова пропозиція 7 213.39 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 910.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
01.02.2023 15:11
Документи 17
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Оскарження: 01.02.2023 15:13 - 04.02.2023 00:00
Початкова пропозиція 7 528.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 990.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.02.2023 15:13
Документи 7
Скарги 0

Контракти

Номер: 0f925fbbeb214fe7b669f97a86b3743a
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-19-005610-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Номер договору: 20230214
Сума договору: 6 990.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 5 825.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.02.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 14.02.2023 10:00
Статус:
Підписаний
PDF
2023 Рішення 02 переможець ТОВ ТВГ Український папір договір...
p7s
sign.p7s