• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний

Завершена

49 128.00 UAH з ПДВ
Номер: 593cba24c8c2486897bdc24bb4f7450f
Внутрішній номер закупівлі: 16632215
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-18-005795-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Жидачівська міська лікарня" Жидачівської міської ради Львівської області
Контактна особа: Ачкан Ольга Ігорівна +380734133607 vusochanolya@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 49 128.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 80 Multilaser
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 240 пачка
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 81700, Україна, Львівська область, м. Жидачів, вул. Я. Мудрого, буд. 29 На карті
Папір А3 80 Multicopy FSC
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 пачка
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 81700, Україна, Львівська область, м. Жидачів, вул. Я. Мудрого, буд. 29 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Ціна пропозиції 49 128.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.01.2023 11:59
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: cbee8c960eda4eef8bf9c3c48f10ba91
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-18-005795-a-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Номер договору: 11
Сума договору: 49 128.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 40 940.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.01.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 18.01.2023 00:00
Статус:
Підписаний
Договір