• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне (гумки, кулькові ручки, маркери, олівці, точила для олівців, коректори, канцелярські товари, канцелярські скріпки, скоби, степлери, папір для друку, самокопіювальний та інший копіювальний папір (факс папір))

Завершена

400.00 UAH без ПДВ
Номер: fa63ac70842e4811abb8bc45e55b6d61
Внутрішній номер закупівлі: 16516923
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-30-005606-a   
Замовник: Департамент соціального захисту населення Закарпатської обласної державної адміністрації
Контактна особа: Наталія Кривенко +380953327242 nata.ryashko@gmail.com http://zaksoc.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 400.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (папір А4, папір для заміток, маркер, ватман А4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 9 штуки
Період постачання 05.12.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 88002, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, Тургенєва, 8 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ВЕЛИКОКЛАД МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Ціна пропозиції 400.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.12.2022 13:44
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: e84606d9ec604b5d9ff81fd7a472286e
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-30-005606-a-c1
Постачальник: ВЕЛИКОКЛАД МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Номер договору: №103
Сума договору: 400.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.12.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 05.12.2022 12:47
Статус:
Виконаний
PDF
Договір №103 від 05.12.2022.PDF
p7s
sign.p7s