-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(скрепки;ручка;ручка;стержні;зошит 24 арк.;зошит 96 арк.;зошитА4 144 арк.;зошит А4;ручка;клей-олівець;папка;папка швидкозшивач;папка пласт.;скотч)
Завершена
1 075.00
UAH без ПДВ
Номер:
df811f4f1eb94f5589af8100675b4595
Внутрішній номер закупівлі:
16484308
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-12-28-004066-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " КОРОПСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" КОРОПСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02006294
-
Адреса:
16200, Україна, Чернігівська область, смт Короп, вулиця Чернігівська,56
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ашейкіна Тетяна Олександрівна +380465621497 tany_1_2021@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
1 075.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях5 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(скрепки)
Кількість
5 упаковка
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(ручка)
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(ручка)
Кількість
11 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(стержні)
Кількість
27 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(зошит 24 арк.)
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(зошит 96 арк.)
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(зошит А4 144 арк.)
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(зошит А4)
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(ручка)
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(клей-олівець)
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(папка)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(папка швидкозшивач)
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(папка пласт.)
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(скотч)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Козачок Ю М
×
-
Код ЄДРПОУ:
2641908654
-
Контактна особа:
Козачок Ю М 0972268880
-
Адреса:
16200, Україна, Чернігівська область, Короп, вул.Горького,13
Ціна пропозиції
1 075.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.12.2022 10:57
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
864a19892c47474ab9bb5f4a70c1de03
Ідентифікатор договору:
UA-2022-12-28-004066-a-c1
Постачальник:
ФОП Козачок Ю М
×
-
Код ЄДРПОУ:
2641908654
-
Контактна особа:
Козачок Ю М 0972268880
-
Адреса:
16200, Україна, Чернігівська область, Короп, вул.Горького,13
Номер договору:
150
Сума договору:
1 075.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
28.12.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання:
28.12.2022 00:00
Статус:
Виконаний