-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(зошит канцелярський 96 аркушів; зошит канцелярський 48 аркушів; скот; стержні; зошит 36 аркушів; зошит 48 аркушів; зошит 60 аркушів; зошит 24 аркушів; скріпки; ручки;папка;файли;нитки)
Завершена
582.00
UAH без ПДВ
Номер:
156d65dd00aa47e69d1eaf0aedba06ab
Внутрішній номер закупівлі:
16481632
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-12-28-001405-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " КОРОПСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" КОРОПСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02006294
-
Адреса:
16200, Україна, Чернігівська область, смт Короп, вулиця Чернігівська,56
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ашейкіна Тетяна Олександрівна +380465621497 tany_1_2021@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
582.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях5 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(зошит канцелярський 96 аркушів)
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(зошит канцелярський 48 аркушів)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне( скотч)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне( стержні)
Кількість
20 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(зошит 36 аркушів)
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(зошит 48 аркушів)
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(зошит 60 аркушів)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(зошит 24 аркушів)
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(скріпки)
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(ручки)
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(папка)
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(файли)
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(нитки)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Козачок Ю М
×
-
Код ЄДРПОУ:
2641908654
-
Контактна особа:
Козачок Ю М 0972268880
-
Адреса:
16200, Україна, Чернігівська область, Короп, вул.Горького,13
Ціна пропозиції
582.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.12.2022 09:25
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
04e9e0cdb9fb4780b58a6354f1854f58
Ідентифікатор договору:
UA-2022-12-28-001405-a-b1
Постачальник:
ФОП Козачок Ю М
×
-
Код ЄДРПОУ:
2641908654
-
Контактна особа:
Козачок Ю М 0972268880
-
Адреса:
16200, Україна, Чернігівська область, Короп, вул.Горького,13
Номер договору:
146
Сума договору:
582.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
28.12.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання:
28.12.2022 00:00
Статус:
Виконаний