• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари

Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) для здійснення закупівель товарів і послуг.(Додаткові кошти, рішення сесії №1373 від 01.12.2022р.)

Завершена

2 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 6f86081382744fd2ab0ce2a14147abb2
Внутрішній номер закупівлі: 16419635
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-23-007489-a   
Замовник: Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Контактна особа: Кузик Марія Володимирівна +380668716528 marikuzyk8@gmail.com http://osvita-stryi.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 одиниця
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 82400, Україна, Львівська область, м.Стрий, - На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Радевич Л.В.
Ціна пропозиції 2 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.12.2022 11:35
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 5703d221bf49402bb87b6fe4fb952ab7
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-23-007489-a-b1
Постачальник: ФОП Радевич Л.В.
Номер договору: 201
Сума договору: 2 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 22.12.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання: 22.12.2022 00:00
Статус:
Підписаний
PDF
File0002.PDF