• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари,папір ксероксний та інші засоби офісного користування

Завершена

9 815.00 UAH без ПДВ
Номер: 3219457943d84fbdb02b734e2b5b3690
Внутрішній номер закупівлі: 16340881
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-20-001415-a   
Замовник: Відділ з питань соціального захисту та охорони здоров'я виконавчого комітету Путивльської міської ради
Контактна особа: Тохтамиш Олена Володимирівна +380506603904 Putivl-szoz@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 9 815.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари,папір ксероксний та інші засоби офісного користування
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 248 штуки
Період постачання 19.12.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 41500, Україна, Сумська область, Путивль, вулиця Першотравнева,84 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа підприємець Кубишко Оксана Миколаївна
Ціна пропозиції 9 815.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.12.2022 09:21
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 66b1460bf48f462285ae90200100ae26
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-20-001415-a-a1
Постачальник: Фізична особа підприємець Кубишко Оксана Миколаївна
Номер договору: 1912
Сума договору: 9 815.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Канцелярські товари,папір ксероксний та інші засоби офісного користування: 39.57000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.12.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання: 20.12.2022 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
дог канц.pdf