• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 500)

Завершена

285.00 UAH без ПДВ
Номер: e63f3b64517b43c8be2a669d4ac0a18a
Внутрішній номер закупівлі: 16325515
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-19-009347-a   
Замовник: Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю "БлагоДар"
Контактна особа: Валентина Білоцька +380663462899 valentinbondarenk@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 285.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 500)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання 19.12.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 07101, Україна, Київська область, м.Славутич, Чернігівський квартал,13 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
МІНЕНКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА
Ціна пропозиції 285.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.12.2022 12:32
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 9d6faeb81dcf477ebddd25f3f79ac696
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-19-009347-a-c1
Постачальник: МІНЕНКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА
Номер договору: 21
Сума договору: 285.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 500): 285.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 19.12.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 19.12.2022 12:28
Статус:
Підписаний
PDF
Дог. Міненко.PDF