-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Журнали та книги (ДК 021:2015 - 22810000-1 "Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
Завершена
78 350.00
UAH без ПДВ
Номер:
356e8ba41b0b431d9fbac0eb94c94dd3
Внутрішній номер закупівлі:
16242491
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-12-13-022336-a
Замовник:
Вінницька обласна прокуратура
×
-
Код ЄДРПОУ:
02909909
-
Адреса:
21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Монастирська, 33
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Олександр Миколайович Франчук +380432670070 prokvin_mtz_spp@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
78 350.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Книга складського обліку запасів
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку наказів
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку користувачів в АС
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку роботи на ПЕОМ в АС
Кількість
6 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал реєстрації облікових карток громадян про надання допуску та доступу до державної таємниці
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал реєстрації результатів перевірки громадина у зв’язку з допуском до державної таємниці
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку актів скасування грифів секретності
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку сховищ (сейфів, металевих шаф, спецсховищ матеріальних носіїв секретної інформації та ключів від них
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку секретних розпорядчих документів
Кількість
16 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку вхідних документів
Кількість
6 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку вхідних документів
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку підготовлених документів
Кількість
6 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку підготовлених документів
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку робочих зошитів, блокнотів, окремих аркушів паперу, бланків (форм)
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Пакетно-контрольний журнал
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал інвентарного обліку письмових зброшуровних матеріалів
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку журналів, карток і завершених провадженням справ
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку приписів на виконання завдання
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку довідок про наявність допуску до державної таємниці
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку осіб, які прибули у відрядження
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку здавання (приймання) під охорону, зняття(приймання) з -під охорони режимних приміщень (зон, територій), сховищ матеріальних носіїв секретної інформації та ключів від них
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал записів про розкриття сховищ і робочих папок за відсутності відповідальної за них особи
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку машинних носіїїв інформації
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку наглядових проваджень
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку виїздів за кордон працівників, яким надано допуск до державної таємниці
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку ділових зустрічей з іноземними делегаціями, групами, іноземними громадянами
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку наказів
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку відправлених документів
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом «Для службового користування»
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом «Для службового користування»
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
(видалене)
Кількість
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку надрукованих документів з грифом «Для службового користування»
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку роботи користувачів автоматизованої системи класу «1»
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку документів, які відправлені електронною поштою
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку, взятих на контроль
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку документів, відправлених кур’єром
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку наглядових проваджень
Кількість
12 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку звернень громадян та юридичних
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку кримінальних проваджень та матеріалів, які надійшли у зв’язку з реалізацією прокурором повноважень, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку кримінальних проваджень та матеріалів, які надійшли у зв’язку з реалізацією прокурором повноважень, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Алфавітна книга до книги обліку звернень громадян та юридичних осіб
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку наглядових проваджень заведених за зверненнями громадян, юридичних осіб та позовами
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку скарг, заяв і звернень, прийнятих на особистому прийомі працівниками окружної прокуратури
Кількість
18 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом «Для службового користування»
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом «Для службового користування»
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку кримінальних проваджень і матеріалів, що надсилаються до прокуратур та інших відомств
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку наказів керівника окружної прокуратури з основної діяльності
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку наказів керівника окружної прокуратури з кадрових питань
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку архівних особових справ державних службовців та службовців окружної прокуратури
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку кримінальних проваджень та матеріалів, які надійшли у зв'язку з реалізацією прокурором повноважень, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку клопатань, постанов про проведення негласних слідчих( розшукових) дій у кримінальних провадженнях
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку клопотань та постанов оперативних підрозділів, які надійшли до прокуратури для погодження
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал реєстрації договорів Вінницької обласної прокуратури
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку відвідувачів Вінницька обласна прокуратура
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Журнал обліку звернень громадян, що надійшли на телефон "гарячої лінії"
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку запитів на інформацію, які надійшли до прокуратури
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Книга обліку звернень громадян (пропозицій(зауважень), заяв (клопотань), скарг), прийнятих на особистому прийомі
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
САУЛЯК АНТОНІНА ІВАНІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2650105065
-
Контактна особа:
+380930100019
-
Адреса:
21001, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. В. Антоновича, 2, квартира 34
Ціна пропозиції
78 350.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.12.2022 22:56
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
885460218ca8460b95cb3798023133ad
Ідентифікатор договору:
UA-2022-12-13-022336-a-c1
Постачальник:
САУЛЯК АНТОНІНА ІВАНІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2650105065
-
Контактна особа:
+380930100019
-
Адреса:
21001, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. В. Антоновича, 2, квартира 34
Номер договору:
196/12-22
Сума договору:
78 350.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Книга складського обліку запасів: 360.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку наказів: 360.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку користувачів в АС: 200.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку роботи на ПЕОМ в АС: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації облікових карток громадян про надання допуску та доступу до державної таємниці: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації результатів перевірки громадина у зв’язку з допуском до державної таємниці: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку актів скасування грифів секретності: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку сховищ (сейфів, металевих шаф, спецсховищ матеріальних носіїв секретної інформації та ключів від них: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку секретних розпорядчих документів : 200.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку вхідних документів : 270.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку вхідних документів : 380.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку підготовлених документів : 270.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку підготовлених документів : 380.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку робочих зошитів, блокнотів, окремих аркушів паперу, бланків (форм): 270.00000 UAH без ПДВ
Пакетно-контрольний журнал: 270.00000 UAH без ПДВ
Журнал інвентарного обліку письмових зброшуровних матеріалів: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку журналів, карток і завершених провадженням справ: 360.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку приписів на виконання завдання: 230.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку довідок про наявність допуску до державної таємниці: 200.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку осіб, які прибули у відрядження: 200.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку здавання (приймання) під охорону, зняття(приймання) з -під охорони режимних приміщень (зон, територій), сховищ матеріальних носіїв секретної інформації та ключів від них: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал записів про розкриття сховищ і робочих папок за відсутності відповідальної за них особи: 200.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку машинних носіїїв інформації: 360.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку наглядових проваджень: 360.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку виїздів за кордон працівників, яким надано допуск до державної таємниці: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку ділових зустрічей з іноземними делегаціями, групами, іноземними громадянами: 200.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку наказів : 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку відправлених документів : 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом «Для службового користування»: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом «Для службового користування»: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку надрукованих документів з грифом «Для службового користування»: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку роботи користувачів автоматизованої системи класу «1»: 240.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку документів, які відправлені електронною поштою: 240.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку, взятих на контроль : 360.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку документів, відправлених кур’єром: 360.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку наглядових проваджень: 360.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку звернень громадян та юридичних : 240.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку кримінальних проваджень та матеріалів, які надійшли у зв’язку з реалізацією прокурором повноважень, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України: 270.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку кримінальних проваджень та матеріалів, які надійшли у зв’язку з реалізацією прокурором повноважень, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України: 240.00000 UAH без ПДВ
Алфавітна книга до книги обліку звернень громадян та юридичних осіб: 320.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку наглядових проваджень заведених за зверненнями громадян, юридичних осіб та позовами: 240.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку скарг, заяв і звернень, прийнятих на особистому прийомі працівниками окружної прокуратури : 200.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом «Для службового користування»: 270.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом «Для службового користування»: 360.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку кримінальних проваджень і матеріалів, що надсилаються до прокуратур та інших відомств: 360.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку наказів керівника окружної прокуратури з основної діяльності: 360.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку наказів керівника окружної прокуратури з кадрових питань: 360.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них: 270.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку архівних особових справ державних службовців та службовців окружної прокуратури: 270.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку кримінальних проваджень та матеріалів, які надійшли у зв'язку з реалізацією прокурором повноважень, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України: 360.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку клопатань, постанов про проведення негласних слідчих( розшукових) дій у кримінальних провадженнях: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку клопотань та постанов оперативних підрозділів, які надійшли до прокуратури для погодження: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації договорів Вінницької обласної прокуратури: 170.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку відвідувачів Вінницька обласна прокуратура: 360.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку звернень громадян, що надійшли на телефон "гарячої лінії": 240.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку запитів на інформацію, які надійшли до прокуратури: 240.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку звернень громадян (пропозицій(зауважень), заяв (клопотань), скарг), прийнятих на особистому прийомі: 270.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку наказів: 360.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку користувачів в АС: 200.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку роботи на ПЕОМ в АС: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації облікових карток громадян про надання допуску та доступу до державної таємниці: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації результатів перевірки громадина у зв’язку з допуском до державної таємниці: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку актів скасування грифів секретності: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку сховищ (сейфів, металевих шаф, спецсховищ матеріальних носіїв секретної інформації та ключів від них: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку секретних розпорядчих документів : 200.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку вхідних документів : 270.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку вхідних документів : 380.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку підготовлених документів : 270.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку підготовлених документів : 380.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку робочих зошитів, блокнотів, окремих аркушів паперу, бланків (форм): 270.00000 UAH без ПДВ
Пакетно-контрольний журнал: 270.00000 UAH без ПДВ
Журнал інвентарного обліку письмових зброшуровних матеріалів: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку журналів, карток і завершених провадженням справ: 360.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку приписів на виконання завдання: 230.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку довідок про наявність допуску до державної таємниці: 200.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку осіб, які прибули у відрядження: 200.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку здавання (приймання) під охорону, зняття(приймання) з -під охорони режимних приміщень (зон, територій), сховищ матеріальних носіїв секретної інформації та ключів від них: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал записів про розкриття сховищ і робочих папок за відсутності відповідальної за них особи: 200.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку машинних носіїїв інформації: 360.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку наглядових проваджень: 360.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку виїздів за кордон працівників, яким надано допуск до державної таємниці: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку ділових зустрічей з іноземними делегаціями, групами, іноземними громадянами: 200.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку наказів : 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку відправлених документів : 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом «Для службового користування»: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом «Для службового користування»: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку надрукованих документів з грифом «Для службового користування»: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку роботи користувачів автоматизованої системи класу «1»: 240.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку документів, які відправлені електронною поштою: 240.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку, взятих на контроль : 360.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку документів, відправлених кур’єром: 360.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку наглядових проваджень: 360.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку звернень громадян та юридичних : 240.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку кримінальних проваджень та матеріалів, які надійшли у зв’язку з реалізацією прокурором повноважень, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України: 270.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку кримінальних проваджень та матеріалів, які надійшли у зв’язку з реалізацією прокурором повноважень, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України: 240.00000 UAH без ПДВ
Алфавітна книга до книги обліку звернень громадян та юридичних осіб: 320.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку наглядових проваджень заведених за зверненнями громадян, юридичних осіб та позовами: 240.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку скарг, заяв і звернень, прийнятих на особистому прийомі працівниками окружної прокуратури : 200.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом «Для службового користування»: 270.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом «Для службового користування»: 360.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку кримінальних проваджень і матеріалів, що надсилаються до прокуратур та інших відомств: 360.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку наказів керівника окружної прокуратури з основної діяльності: 360.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку наказів керівника окружної прокуратури з кадрових питань: 360.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них: 270.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку архівних особових справ державних службовців та службовців окружної прокуратури: 270.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку кримінальних проваджень та матеріалів, які надійшли у зв'язку з реалізацією прокурором повноважень, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України: 360.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку клопатань, постанов про проведення негласних слідчих( розшукових) дій у кримінальних провадженнях: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку клопотань та постанов оперативних підрозділів, які надійшли до прокуратури для погодження: 240.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації договорів Вінницької обласної прокуратури: 170.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку відвідувачів Вінницька обласна прокуратура: 360.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку звернень громадян, що надійшли на телефон "гарячої лінії": 240.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку запитів на інформацію, які надійшли до прокуратури: 240.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку звернень громадян (пропозицій(зауважень), заяв (клопотань), скарг), прийнятих на особистому прийомі: 270.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
09.12.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання:
09.12.2022 18:29
Статус:
Підписаний