• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з доопрацювання діючих уніфікованих засобів автоматизації діяльності органів соціального захисту населення з питань призначення та виплати державної допомоги, компенсацій, житлових субсидій, автоматизації обліку отримувачів державної допомоги постраждалим учасникам масових акцій громадського протесту та студентів (курсантів) вищих навчальних закладів, які отримують соціальні стипендії, ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП), Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій, автоматизації процесів виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам у Центральному сховищі даних Міністерства соціальної політики України (Сегмент ВПО), систем обміну даними з Міністерством фінансів України, Пенсійним фондом України, та іншими органами виконавчої влади, ПАТ «Державний ощадний банк України», Програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», Централізованої системи обліку інформації адресної системи соціальної підтримки населення (І етап – виплати у грошовій формі житлових субсидій та пільг) на основі програмного забезпечення «Автоматизованої системи обробки документації отримувачів пенсії та допомоги на базі комп'ютерних технологій» (АСОПД/КОМТЕХ) (в тому числі в якості основи для інших функціональних підсистем))

Завершена

9 414 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 84109a5c47354093b279380d4c407b36
Внутрішній номер закупівлі: 16168035
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-08-019121-a   
Замовник: Міністерство соціальної політики України
Контактна особа: Ганна Онацька +380442894046 23@mlsp.gov.ua https://www.msp.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 9 414 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з доопрацювання діючих уніфікованих засобів автоматизації діяльності органів соціального захисту населення з питань призначення та виплати державної допомоги, компенсацій, житлових субсидій, автоматизації обліку отримувачів державної допомоги постраждалим учасникам масових акцій громадського протесту та студентів (курсантів) вищих навчальних закладів, які отримують соціальні стипендії, ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП), Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій, автоматизації процесів виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам у Центральному сховищі даних Міністерства соціальної політики України (Сегмент ВПО), систем обміну даними з Міністерством фінансів України, Пенсійним фондом України, та іншими органами виконавчої влади, ПАТ «Державний ощадний банк України», Програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», Централізованої системи обліку інформації адресної системи соціальної підтримки населення (І етап – виплати у грошовій формі житлових субсидій та пільг) на основі програмного забезпечення «Автоматизованої системи обробки документації отримувачів пенсії та допомоги на базі комп'ютерних технологій» (АСОПД/КОМТЕХ) (в тому числі в якості основи для інших функціональних підсистем)
Код ДК 021:2015: 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Кількість 1 послуга
Період постачання 03.10.2022 - 30.12.2022
Місце постачання 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ"
Ціна пропозиції 9 414 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.12.2022 17:07
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: e804d6dd9cbb4095a06457ea2677ac80
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-08-019121-a-b1
Постачальник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ"
Номер договору: 0391/40-2022
Сума договору: 3 138 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 615 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 08.12.2022 13:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір.pdf
docx
ПЗД 1.docx
pdf
Додаткова угода № 1.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s