-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канцелярські товари
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178
Завершена
103 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 1 500.00 UAH
Номер:
b08510866bf74ff08231350dd1aaed36
Внутрішній номер закупівлі:
16126334
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-12-06-018410-a
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
03365854
-
Адреса:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Стрітенська, 19
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Ігор Ланюк +380532222813, +380500142688 gorgyts190@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
103 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення:
06.12.2022 17:59 - 11.12.2022 00:00
Період прийому пропозицій:
06.12.2022 17:59 - 14.12.2022 17:00
Період кваліфікації:
14.12.2022 17:01 - 16.12.2022 13:37
Період завантаження договору:
22.12.2022 00:00 - 01.01.2023 00:00
Тендерна документація до лоту 1
- Лот №1 ₴103 000.00 Канцелярські товари