• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Канцелярські товари

Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178

Завершена

103 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 500.00 UAH
Номер: b08510866bf74ff08231350dd1aaed36
Внутрішній номер закупівлі: 16126334
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-06-018410-a   
Замовник: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Контактна особа: Ігор Ланюк +380532222813, +380500142688 gorgyts190@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 103 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 06.12.2022 17:59 - 11.12.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 06.12.2022 17:59 - 14.12.2022 17:00
Період кваліфікації: 14.12.2022 17:01 - 16.12.2022 13:37
Період завантаження договору: 22.12.2022 00:00 - 01.01.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴103 000.00 Канцелярські товари