• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний А4, 80г/м2, 500 аркушів ( код ДК 021:2015-30197630-1 –папір для друку) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне )

УВАГА: У зв’язку з технічною неможливістю заповнити всі технічні параметри у відповідних опціях, до уваги братиметься товар за наступними характеристиками: Формат - А4 ( 210*297 мм), щільність паперу-80 г/м2, СІЕ білизни- не менше 160%, товщина- не менше 102 мікрон, непрозорість- не менше 92 % , яскравість- не менше 100 %, виробник- Країни ЄС, Україна, сфера застосування-офісний папір для друку документів на принтері, копірі, двосторонній друк, кількість листів у пачці-500 аркушів у пачці у вологозахисній упаковці Умови поставки : Поставка товару Продавцем здійснюється силами та за рахунок Продавця. Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки, зазначається в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Приймання товару: приймання товару Покупцем здійснюється за адресою: 43025, місто Луцьк, Волинська область, вулиця Словацького 3, за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. При виявленні невідповідності товару за кількістю або якістю складається акт. Товар якій не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити в строк 7-ми (семи) робочих днів. У випадку несвоєчасної заміни товару Продавець сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, за кожен день прострочення заміни. Періодичність поставок: одноразово Термін поставки : протягом 10-ми (десяти) робочих днів з дати підписання даного Договору. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними. Порядок розрахунків: Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата здійснюється за фактивно поставлений товар протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). У разі затримки оплати товару в зв’язку з відсутністю фінансування Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Продавцем товару протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. Вартість договору може бути зменшена.

Торги не відбулися

353 800.00 UAH з ПДВ
Номер: 15f5cfefeea342529f99d130aa125b18
Внутрішній номер закупівлі: 15761900
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-03-011664-a   
Замовник: Волинський окружний адміністративний суд
Контактна особа: Черничинець Ірина Валеріївна +380332280794 tender@adm.vl.court.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 353 800.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 03.11.2022 15:58 - 08.11.2022 00:00
Період кваліфікації: 08.11.2022 00:03 - 08.11.2022 09:00

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1770 пачка
Період постачання до 30.11.2022
Місце постачання 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО 3 На карті

Інформація про скасування

Номер: 1eea9c5e14a14d9f89ae7b78c3060477
Причина скасування: Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування: Враховуючи те, що під час проведення запиту ціни пропозицій щодо закупівлі: Папір офісний А4, 80г/м2, 500 аркушів ( код ДК 021:2015-30197630-1 –папір для друку) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (далі — Закупівля) переможцем відбору запропоновано для постачання товар, технічні характеристики якого не відповідають наявним потребам замовника та відсутній порядок та технічна можливість у замовника самостійно дискваліфікувати постачальника, адже він вже пройшов відбір та був кваліфікований, потрібно прийняти рішення про відміну запиту ціни пропозицій щодо закупівлі. Учасник знехтував вимогами замовника до предмета закупівлі з відповідними характеристиками: формат - А4 ( 210*297 мм), щільність паперу-80 г/м2, СІЕ білизни- не менше 160%, товщина- не менше 102 мікрон, непрозорість- не менше 92 % , яскравість- не менше 100 %, виробник- країни ЄС, Україна, сфера застосування-офісний папір для друку документів на принтері, копірі, двосторонній друк, кількість листів у пачці-500 аркушів у пачці у вологозахисній упаковці і запропонував для постачання товар, технічні характеристики якого не відповідають вимогам замовника.
Дата опублікування: 08.11.2022 16:26
Дата виконання: 08.11.2022 16:26
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "КОРВЕТ"
Початкова пропозиція 318 069.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
318 069.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.11.2022 09:00
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Початкова пропозиція 322 104.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
322 104.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ПП "ПАЛЕЙ"
Початкова пропозиція 327 450.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
327 450.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 335 273.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
335 273.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 352 230.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
352 230.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ФОП Кутенкова О.О.
Початкова пропозиція 352 230.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
352 230.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 8434be48bc144566b641952be7040dfb
Ідентифікатор договору: UA-2022-11-03-011664-a-b1
Постачальник: ТОВ "КОРВЕТ"
Сума договору: 318 069.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 318 069.00 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації