• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4/500/800 г/м)

Завершена

2 800.00 UAH без ПДВ
Номер: 78240a3b9304476a9e1eba059e2c44b0
Внутрішній номер закупівлі: 15710321
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-28-009134-a   
Замовник: Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю "БлагоДар"
Контактна особа: Валентина Білоцька +380663462899 valentinbondarenk@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 800.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4/500/800 г/м)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання 28.10.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 07101, Україна, Київська область, м.Славутич, Чернігівський квартал,13 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
МІНЕНКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА
Ціна пропозиції 2 800.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.10.2022 15:33
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: cc27b8275c75423e8bbd29395294bbc5
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-28-009134-a-c1
Постачальник: МІНЕНКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА
Номер договору: 17
Сума договору: 2 800.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4/500/800 г/м): 280.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 28.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 28.10.2022 15:30
Статус:
Підписаний
PDF
File0006.PDF