-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Крупи та борошно
Більш детальна інформація та проект договору розміщено в документації щодо умов проведення спрощеної закупівлі.
Торги не відбулися
215 702.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 157.03 UAH
мін. крок: 1% або 2 157.03 UAH
Номер:
a64db676ea2a415ea415aa0406f1c27b
Внутрішній номер закупівлі:
15604115
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-10-18-004394-a
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40081221
-
Адреса:
01601, Україна, м. Київ, місто Київ,, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Антоніна Лукасевич +380443096906 antonina_lukasevich@sw.uz.gov.ua https://uz.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловостіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
215 702.50 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
2 157.03 UAH
Період уточнення:
18.10.2022 12:14 - 24.10.2022 17:00
Період прийому пропозицій:
25.10.2022 17:00 - 28.10.2022 18:00
Аукціон:
з 31.10.2022 13:02
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписДля резидентів України – платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 20 (двадцятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України – платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 20 (двадцятий) банківський день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойсу) на цю партію. Для резидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 20 (двадцятий) банківський день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 20 (двадцятий) банківський день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойсу) на цю партію.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Горох
Кількість
195 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Крупа гречана
Кількість
670 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Крупа пшенична
Кількість
355 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Борошно пшеничне
Кількість
8000 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Пшоно шліфоване
Кількість
100 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Крупа перлова
Кількість
200 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Крупа ячнева
Кількість
200 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Крупа пшенична «Артек»
Кількість
135 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Рис шліфований, довгий
Кількість
140 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Рис шліфований, круглий
Кількість
140 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Крупа вівсяна
Кількість
80 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації