-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт міжбудинкових проїздів в районі будинків №1а та №3а на вул. А. Кушніренка ( з заїздами з сторони вул. А. Кушніренка та вул. О. Щербанюка) в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Завершена
2 717 181.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 585.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 585.91 UAH
Номер:
ecb6847d42bf4474bbbe5a76cfde0198
Внутрішній номер закупівлі:
15585755
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-10-14-008965-a
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44327100
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Віталій Гулейчук +380372553740 v.guleychuk@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
2 717 181.60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
13 585.91 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
13 000.00 UAH
Період уточнення:
14.10.2022 15:40 - 20.10.2022 00:00
Період прийому пропозицій:
20.10.2022 17:00 - 27.10.2022 00:00
Аукціон:
з 27.10.2022 14:32
Період кваліфікації:
27.10.2022 00:01 - 27.10.2022 15:33
Період завантаження договору:
27.10.2022 15:33 - 16.11.2022 15:33
Умови оплати:
виконання робіт - 100%
- Подіявиконання робіт
- ОписПрийняття та оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, в межах ліміту асигнувань на поточний рік (у разі його встановлення). За рішенням Замовника прийняття робіт може здійснюватися після попереднього випробування, якщо це випливає з характеру робіт. У цьому випадку прийняття робіт може здійснюватися лише у разі позитивного результату попереднього випробування. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт міжбудинкових проїздів в районі будинків №1а та №3а на вул. А. Кушніренка ( з заїздами з сторони вул. А. Кушніренка та вул. О. Щербанюка) в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 20.11.2022
Місце постачання
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, міжбудинкові проїзди в районі будинків №1а та №3а на вул. А. Кушніренка ( з заїздами з сторони вул. А. Кушніренка та вул. О. Щербанюка)
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"
Оскарження: 27.10.2022 15:33 - 31.10.2022 23:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
39794680
-
Контактна особа:
Николайчук Сергій 380502336728 DORBUDINVEST@UKR.NET
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, 58029, Чернівецька обл., місто Чернівці, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 106, офіс 220
Оскарження: 27.10.2022 15:33 - 31.10.2022 23:00
Початкова пропозиція
2 712 379.32 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 712 379.32 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.10.2022 15:33
Відповіді на вимоги
1
Документи
71
Скарги
0
Контракти
Номер:
b760df5bdb8c4dcfbad7abfd46766326
Ідентифікатор договору:
UA-2022-10-14-008965-a-a1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39794680
-
Контактна особа:
Николайчук Сергій 380502336728 DORBUDINVEST@UKR.NET
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, 58029, Чернівецька обл., місто Чернівці, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 106, офіс 220
Номер договору:
433
Сума договору:
2 712 379.32 UAH без ПДВ
Період дії договору:
02.11.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання:
02.11.2022 10:16
Статус:
Виконаний