• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари: Папір для друку А4. Папір для друку А3)

Торги відмінено

233 155.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 331.55 UAH
Номер: 40ae6ae423804fbf8e4dee81460c731d
Внутрішній номер закупівлі: 15507308
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-05-009118-a   
Замовник: Департамент освіти Вінницької міської ради
Контактна особа: Богдан Білоконний +380432651101 bilokonnyi_cbfs@ukr.net http://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfEducation/Default.aspx
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 233 155.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 331.55 UAH
Період уточнення: 05.10.2022 15:22 - 20.10.2022 01:00
Період прийому пропозицій: 05.10.2022 15:22 - 30.10.2022 23:00
Аукціон: 31.10.2022 11:12 - 31.10.2022 11:41
Період кваліфікації: з 31.10.2022 11:41
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку А4
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 1100 пачка
Період постачання до 30.11.2022
Місце постачання 21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Мури, 4 На карті
Папір для друку А3
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 5 пачка
Період постачання до 30.11.2022
Місце постачання 21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Мури, 4 На карті

Інформація про скасування

Номер: b087215f5b4644e4bd5e9a73663cd7d1
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: допущення порушення під час внесення змін до тендерної документації та продовження строку для подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель. Оскільки, на даному етапі здійснення закупівлі у Замовника відсутня можливість внесення змін до тендерної документації та виправлення даного порушення, Змовником прийнято рішення про відміну тендеру.
Період оскарження: 04.11.2022 14:41 - 15.11.2022 00:00
Дата опублікування: 04.11.2022 14:41
Дата виконання: 15.11.2022 00:04
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 212 121.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
199 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги 10
Документи 10
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 209 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
203 994.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 10
Документи 58
Скарги 0
ТОВ "СЕВЕН ОФІС"
Початкова пропозиція 216 450.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
209 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 10
Документи 33
Скарги 0