• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Відповідно до Постанови КМУ №169 від 28 лютого 2022 року «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями. 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. Найменування: Національна академія внутрішніх справ 1.2. Код за ЄДРПОУ: 08751177 1.3. Місцезнаходження: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Код за ДК 021:2015 – 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Визначено в Додатку № 4 до цього оголошення. 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. кількість товарів або обсяг робіт чи послуг № з/п Найменування товарів згідно додатку № 4 до оголошення Од. виміру Кількість 1. Стакани паперові гофровані 185 мл шт. 60000 2. Стакани паперові гофровані 340 мл шт. 90000 3. Паличка-мішалочка 14 см дерев'яна шт. 16000 4. Ємність супова спінена об’ємом 330 мл без кришки шт. 800 5. Кришка до ємності супової спіненої об’ємом 330 мл шт. 800 6. Пакет поліетиленовий 14/2х4/32 см (1000 шт/упак.) упак. 60 4.2. місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: -узгоджується із Замовником під час укладання договору про закупівлю 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 3 діб з дня отримання заявки від замовника, але не пізніше 23.12.2022 р. 6. Умови оплати: Розрахунок за поставлений товар проводиться протягом 60 календарних днів після підписання супровідних документів (товарно-транспортних накладних, видаткових накладних, актів приймання-передачі) 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 310 000,00 грн з ПДВ 8. Основні умови договору: 8.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом та умовами Договору і умовами оголошення визначеними в додатках. 9. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 08.10.2022 року 10. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): до 12.10.2022 року 11. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 12. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі 15. Джерело фінансування: Державний бюджет України 16. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Барановської Лесі Василівни – уповноважена особа; тел./факс +38(044)2454247; e-mail: baranovskalesja@ukr.net

Завершена

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 100.00 UAH
Номер: fee951d2ce21416ba790069bd0c68c95
Внутрішній номер закупівлі: 15490261
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-04-003946-a   
Замовник: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Контактна особа: Леся Барановська +380966881605 baranovskalesja@ukr.net http://www.naiau.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 310 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 100.00 UAH
Період уточнення: 04.10.2022 11:41 - 08.10.2022 01:00
Період прийому пропозицій: 08.10.2022 01:00 - 12.10.2022 01:00
Аукціон: з 13.10.2022 14:04
Період кваліфікації: 12.10.2022 01:01 - 13.10.2022 11:30
Період завантаження договору: 13.10.2022 11:30 - 02.11.2022 11:30
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стакани паперові гофровані 185 мл
Код ДК 021:2015: 39222120-1 Стакани одноразового використання
Кількість 60000 штуки
Період постачання до 23.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Стакани паперові гофровані 340 мл
Код ДК 021:2015: 39222120-1 Стакани одноразового використання
Кількість 90000 штуки
Період постачання до 23.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Паличка-мішалочка 14 см дерев'яна
Код ДК 021:2015: 39222100-5 Приладдя одноразового використання для закладів громадського харчування
Кількість 16000 штуки
Період постачання до 23.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Ємність супова спінена об’ємом 330 мл без кришки
Код ДК 021:2015: 39222100-5 Приладдя одноразового використання для закладів громадського харчування
Кількість 800 штуки
Період постачання до 23.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Кришка до ємності супової спіненої об’ємом 330 мл
Код ДК 021:2015: 39222100-5 Приладдя одноразового використання для закладів громадського харчування
Кількість 800 штуки
Період постачання до 23.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Пакет поліетиленовий 14/2х4/32 см (1000 шт/упак.)
Код ДК 021:2015: 39222100-5 Приладдя одноразового використання для закладів громадського харчування
Кількість 60 упаковка
Період постачання до 23.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "РіА-Трейд"

Оскарження: 13.10.2022 11:30 - 18.10.2022 00:00
Початкова пропозиція 307 488.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
307 488.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.10.2022 11:30
Документи 20
Скарги 0

Контракти

Номер: 457f5e9f0c13431bb4a91cbeb27fa619
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-04-003946-a-a1
Постачальник: ТОВ "РіА-Трейд"
Номер договору: В-497
Сума договору: 307 488.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 256 240.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 24.10.2022 11:42
Статус:
Виконаний
PDF
В-497 від 24.10.2022 спрощена.PDF
p7s
sign.p7s