-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічної підтримки, налаштування, супроводження та адаптація під потреби Замовника програмного продукту «UA-БЮДЖЕТ» комплексний облік для бюджетних установ»
Спрощена закупівля проводиться відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Торги не відбулися
140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Номер:
4fc34fe5aa3a4a3ebc311f85d770cdd4
Внутрішній номер закупівлі:
15445088
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-09-27-010988-a
Замовник:
Сумський державний університет
×
-
Код ЄДРПОУ:
05408289
-
Адреса:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ковбаса Юлія Володимирівна 380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
72243000-0 Послуги з програмуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
140 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
700.00 UAH
Період уточнення:
27.09.2022 17:34 - 03.10.2022 16:00
Період прийому пропозицій:
03.10.2022 16:00 - 06.10.2022 17:00
Аукціон:
07.10.2022 12:41 - 07.10.2022 13:04
Період кваліфікації:
07.10.2022 13:04 - 18.10.2022 10:21
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписОплата здійснюється Замовником щомісячно за фактично надані послуги протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання Акту приймання-передачі наданих послуг.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга обов’язкового щомісячного супроводження програмного продукту «UA-БЮДЖЕТ комплексний облік для бюджетних установ»
Кількість
1 місяць
Період постачання
до 20.11.2022
Обстеження розподілу функцій бухгалтерського та управлінського обліку між платформами програмного забезпечення Замовника
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Формування та надання технологічного звіту з обстеження функцій бухгалтерського та управлінського обліку між платформами програмного забезпечення Замовника
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Розробка плану та алгоритмів оптимізації розподілу функцій бухгалтерського та управлінського обліку між платформами програмного забезпечення Замовника
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Визначення функціоналу інтерфейсів і підсистем на платформі програмного продукту «UA-БЮДЖЕТ комплексний облік для бюджетних установ»
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Планування змін крос-платформного інформаційного обміну внаслідок оптимізації розподілу функцій між платформами програмного забезпечення Замовника
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Аналіз та актуалізація довідників нарахувань та утримань із заробітної плати
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Аналіз та актуалізація довідників графіків робіт та посад
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Налаштування підсистеми фінансового обліку
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Налаштування контролю бухгалтерських проведень у документах
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Налаштування існуючих звітів розроблених для спеціалізованого програмного продукту Замовника
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Навчання формування форм для друку та електронних файлів у форматі програмного забезпечення «Мережа» ДКСУ
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Зміна алгоритмів нарахувань заробітної плати та обліку резерву відпусток
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Коригування інформації про співробітників Замовника
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Налаштування та консультації щодо політики безпеки і обмеження прав користувачів згідно їх посадових обов`язків
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Консультації і узгодження інструкцій по роботі з програмним продуктом «UA-БЮДЖЕТ комплексний облік для бюджетних установ» згідно посадових обов`язків користувачів
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Навчання та інструктаж користувачів виконання своїх виробничих операцій
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Налаштування існуючих звітів розроблених для спеціалізованого програмного продукту Замовника
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Формування стандартних бухгалтерських звітів: оборотно-сальдова відомість; шахова відомість; оборотно-сальдова відомість по рахунку; обороти рахунку; аналіз рахунку; картка рахунку; обороти між субконто; аналіз субконто; картка субконто; звіт за проводками; зведені проводки; головна книга
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Адаптація існуючих налаштувань програмного продукту згідно із вимогами Замовника
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Аналіз та оптимізація розподілу функцій між платформами програмного продукту в середині підрозділів
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Аналіз та оптимізація розподілу функцій між платформами програмного продукту між фінансовими підрозділами
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Тестування змін крос-платформного інформаційного обміну внаслідок оптимізації розподілу функцій між платформами програмного продукту
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Розробка методів взаємодії між програмним забезпеченням «Мережа» ДКСУ та програмним продуктом Замовника «UA-БЮДЖЕТ комплексний облік для бюджетних установ»
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Розробка процедур вивантаження документів на електронні носії в форматі dbf
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Розробка обліку договорів, зобов’язань та платіжних документів з метою введення додаткових розрізів обліку
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Аналіз вивантаження інформації до системи Є-дата та внесення змін у програмний код обробки для вивантаження файлів програмного продукту Замовника
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Розробка пакетного вивантаження документів: «Договір», «Додаткова угода», «Надходження ТМЦ», «Надходження НА» та «Отримання послуг» для оприлюднення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів E-Data
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Аналіз форматів банківських виписок та розробка завантаження банківських виписок з програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство», «ПриватБанк», «Аваль», «УкрСібБанк», «УкрГазБанк»
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Розробка рухів документів, призначених для обліку основних засобів, для комплектації та розкомплектації основних засобів
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Створення та написання програмного коду звітів для аналізу нарахування зносу основних засобів та контролю помилок нарахування
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Розробка форми для друку протоколів інвентаризації основних засобів за підрозділами
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Аналіз алгоритмів формування умовного зобов`язання з ПДВ та розробка форми для його розрахунку за період
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Оптимізація алгоритмів обміну інформацією між платформами для відправки документів з ПДВ у ФРЕДО Звіт
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Програмування алгоритму заповнення додатку 6 Декларації ПДВ та її вивантаження в форматі xml
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Програмування алгоритму для формування звіту по взаєморозрахунках та проведення інвентаризації заборгованості за структурними підрозділами
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Аналіз алгоритмів формування меморіальних ордерів
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Внесення змін в програмний код Меморіального ордеру №2 з урахування доданих додаткових розрізів обліку
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Внесення змін в програмний код Меморіального ордеру №3 з урахування доданих додаткових розрізів обліку та кредитів
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Внесення змін в програмний код Меморіального ордеру №4 з урахування доданих додаткових розрізів обліку
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Внесення змін в програмний код Меморіального ордеру №6 з урахування доданих додаткових розрізів обліку та операцій з бухгалтерського обліку
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Внесення змін в програмний код Меморіального ордеру №9 з урахування доданих додаткових розрізів обліку
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Програмування алгоритмів розрахунку собівартості послуг науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Програмування алгоритмів розрахунку собівартості послуг комплексу громадського харчування
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Програмування алгоритмів розрахунку собівартості основних засобів внутрішнього виробництва
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Програмування алгоритмів розрахунку собівартості послуг найму приміщення (договори найму із студентами та іншими категоріями)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Створення алгоритмів та програмування звітів для аналізу послуг науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт (картки наукових тем)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Створення алгоритмів та програмування звітів для аналізу послуг комплексу громадського харчування (меню, замовлення, розрахунок собівартості)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Створення алгоритмів та програмування звітів для аналізу внутрішнього виробництва (порівняння планової та фактичної собівартості)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
СПД ФО Стриженко Г.О.
Оскарження: 17.10.2022 21:35 - 20.10.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2602513189
-
Контактна особа:
Стриженко Галина Олексіївна +380673917726 ssprava.strizhenko.g@gmail.com
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Житомир, м-н Путятинський,2, кім 421
Оскарження: 17.10.2022 21:35 - 20.10.2022 00:00
Початкова пропозиція
119 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
90 599.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
17.10.2022 21:35
Документи
14
Скарги
0
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО -ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР " ІСЛАНД - УКРАЇНА"
Оскарження: 18.10.2022 10:21 - 21.10.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
34134998
-
Контактна особа:
Вячеслав Харченко +380505777460 kharchenko@island-ukraine.com
-
Адреса:
42333, Україна, Сумська область, Сумський район, село Велика Чернеччина, ВУЛИЦЯ ЧКАЛОВА, будинок 1-А
Оскарження: 18.10.2022 10:21 - 21.10.2022 00:00
Початкова пропозиція
139 870.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
90 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
18.10.2022 10:21
Документи
10
Скарги
0